Friptură cu pedigriu
Dorinţa unora de a fi cât mai informaţi cu privire la provenienţa hranei pe care o consumă nu a scăpat întreprinzătorilor şi retailerilor, care s-au adaptat, scrie Wall Street Journal.
Au apărut astfel măcelării sau servicii de livrare de carne direct de la fermă către clienţi, pentru cei care vor să ştie clar de la ce animal provine carnea din friptura sau hamburgerul lor, unde a crescut acesta şi unde a fost sacrificat. Mai mult, unii clienţii cer ca toată carnea pe care o cumpără o dată pentru diverse preparate să fie de la un singur animal, ceea ce micile măcelării pot să le ofere celor care le fac vânzare de o anumită sumă, care nu este deloc mică.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro