Friptură cu pedigriu

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 22 octombrie 2016 153 afişări

Friptură cu pedigriu

Dorinţa unora de a fi cât mai informaţi cu privire la provenienţa hranei pe care o consumă nu a scăpat întreprinzătorilor şi retailerilor, care s-au adaptat, scrie Wall Street Journal.

Au apărut astfel măcelării sau servicii de livrare de carne direct de la fermă către clienţi, pentru cei care vor să ştie clar de la ce animal provine carnea din friptura sau hamburgerul lor, unde a crescut acesta şi unde a fost sacrificat. Mai mult, unii clienţii cer ca toată carnea pe care o cumpără o dată pentru diverse preparate să fie de la un singur animal, ceea ce micile măcelării pot să le ofere celor care le fac vânzare de o anumită sumă, care nu este deloc mică. 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
carne,
animal,
clienti,
provenienta,
refuz,
adaptare,
crestere

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.