Nicio haină de damă fără hologramă (FOTO)
Folosită de autorităţi pentru a garanta autenticitatea unor produse, holograma îşi găseşte o nouă carieră în lumea modei.
Un element care-i atrage pe creatorii de modă îl reprezintă irizaţiile hologramelor metalice, după cum o arată creaţiile lor, scrie Financial Times. Marc Jacobs a lansat o rochie roz cu paiete, cu irizaţii de hologramă, iar Stella McCartney o poşetă plic plimbată în public de către Kate Moss, căreia i-a plăcut foarte mult.
Holografia, procesul de realizare a hologramelor, a intrat în lumea modei prin prezentări de colecţii, fiind utilizată de Alexander McQueen în 2006 sau de Burberry la Beijing în 2011.
Pentru creatorii de modă, holografia reprezintă şi o altă metodă de a realiza imprimeuri pentru creaţiie lor, permiţându-le să experimenteze cu tot felul de modele digitale şi transferul lor pe materialele folosite.
Unii creatori sunt fascinaţi de iluzia optică care apare atunci când sunt privite din alt unghi, alţii de hologramele folosite pe bancnote vechi, ca Mary Katrantzou, care şi-a căutat inspiraţia în ele pentru o parte a colecţiei primăvară/vară 2013, încercând să reproducă detaliile acestora şi să le transpună pe materialele textile şi chiar pe cristale Swarovski.
Experimentând cu hologramele, creatorii de modă au descoperit că acestea arată foarte bine online, atrăgând repede atenţia vizitatorilor prin textura şi irizaţiile lor. Hologramele ajung şi pe articolele vestimentare sau accesoriile destinate celor care încă nu vor să facă o schimbare radicală în garderoba lor, fiind prezente pe gulere de cămăşi, pe ochelari de soare sau chiar în ojă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro