O afacere îmblănită

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 30 septembrie 2017 203 afişări

Nevoia te face inventiv, spune o vorbă înţeleaptă, iar uneori inventivitatea indusă de nevoie duce la apariţia unei noi afaceri, aşa cum s-a întâmplat în cazul chinezoaicei Nina Cheng, în vârstă de 31 de ani.

O afacere îmblănită

Constatând într-o iarnă că nu-şi poate folosi telefonul mobil, un iPhone, din cauză că îi îngheţau degetele, aceasta a proiectat o carcasă de telefon din blăniţă, care să-i ţină cald la mâini, moment în care i-a venit ideea să se lanseze în afaceri cu asemenea accesorii, dându-şi demisia de la slujba sa din domeniul investment banking, scrie The Independent.

Aşa a apărut Wild and Woolly, un brand de accesorii din blană veritabilă, care oferă carcase de iPhone din blană de nurcă şi vulpe, dar şi de alte animale, cu un preţ de circa 400 de dolari, având deja pe lista de cliente vedete sau membre ale unor familii regale. Întreprinzătoarea a primit şi critici pentru utilizarea de blană naturală, dar susţine că nu procură materialele decât de la companii care nu chinuie animalele ori populaţii din zonele foarte reci ale Pământului care nu ucid decât pentru supravieţuire şi vând blana care le prisoseşte.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
afaceri,
nevoie,
refuz,
accesorii,
animale,
aparitie,
caz,
iphone

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.