O afacere îmblănită
Nevoia te face inventiv, spune o vorbă înţeleaptă, iar uneori inventivitatea indusă de nevoie duce la apariţia unei noi afaceri, aşa cum s-a întâmplat în cazul chinezoaicei Nina Cheng, în vârstă de 31 de ani.
Constatând într-o iarnă că nu-şi poate folosi telefonul mobil, un iPhone, din cauză că îi îngheţau degetele, aceasta a proiectat o carcasă de telefon din blăniţă, care să-i ţină cald la mâini, moment în care i-a venit ideea să se lanseze în afaceri cu asemenea accesorii, dându-şi demisia de la slujba sa din domeniul investment banking, scrie The Independent.
Aşa a apărut Wild and Woolly, un brand de accesorii din blană veritabilă, care oferă carcase de iPhone din blană de nurcă şi vulpe, dar şi de alte animale, cu un preţ de circa 400 de dolari, având deja pe lista de cliente vedete sau membre ale unor familii regale. Întreprinzătoarea a primit şi critici pentru utilizarea de blană naturală, dar susţine că nu procură materialele decât de la companii care nu chinuie animalele ori populaţii din zonele foarte reci ale Pământului care nu ucid decât pentru supravieţuire şi vând blana care le prisoseşte.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro