O nouă tendinţă: cumpărături cu abonament
O ieşire la cumpărături nu mai are farmecul de altădată pentru multă lume; mulţi devin mai comozi sau pur şi simplu nu mai dispun de timpul necesar, aşa că doresc să cumpere ce le trebuie fără mare bătaie de cap.
Pentru genul acesta de persoane, scrie Financial Times, au apărut abonamentele pentru cumpărături, care pot fi utilizate pentru flori, accesorii sau haine, iar uneori produsele primite pot fi unele surpriză. Un abonament la astfel de surprize oferă Not Another Bill, unde clientul care s-a înscris ori o persoană aleasă de acesta poate primi lunar o cutie cu produse alese cu grijă de un specialist, în care se pot găsi ochelari de soare, creioane de colorat ori un portcard din piele pentru cărţi de vizită.
Tot cu abonament se poate aranja trimiterea de flori de către Bloomon săptămânal, lunar, ori când doreşte clientul. Glossybox trimite cinci produse cosmetice de lux pe lună pentru femei, iar Birchbox face acelaşi lucru, dar se adresează şi bărbaţilor. Există şi alte servicii care trimit abonaţilor aparate şi lame de ras, şosete ori cămăşi. Unele magazine mai includ în abonament şi asistenţă din partea unui consultant de modă care să ajute clienţii să aleagă, după care aceştia primesc periodic „actualizări“ ale garderobei.
Modelul de business se pretează, spun cei din domeniu, cel mai bine pentru cumpărarea unor articole care se folosesc o perioadă scurtă de timp, cum ar fi cosmeticele, tricourile, cămăşile ori articolele vestimentare pentru copii, existând, de altfel, deja şi servicii dedicate părinţilor care vor să se asigure că cei mici au tot timpul ceva nou.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro