Paryorkerii sunt asteptati la poarta 9!
Turismul de afaceri nu mai reprezinta de mult o noutate in randul operatorilor aerieni. Afacerile transatlantice si extinderea mediului de afaceri catre lumea cosmopolita a New Yorkului au facut tot mai evidenta nevoia unei modalitati de a concentra relatiile de afaceri, de prietenie sau familiale cuprinse in aceste medii interculturale.
Francezii de la compania aeriana Elysair au intuit oportunitatea enorma pe care businessurile transatlantice o reprezinta pentru industria aviatica. Ei au oferit o noua viziune ideii de turism de afaceri, creand un concept nou, care va fi, cel mai probabil, trend-setter-ul industriei pentru urmatorii ani. LeAvion este linia aeriana special gandita si lansata pentru cei a caror viata se desfasoara intre cele sase fusuri orare dintre tarmurile Oceanului Atlantic, iar paryorkerii sunt rodul intuitiei francezilor de la Elysair pus intr-o lumina cu tente de concept de life-style.
Dintr-o intrebare
Pe 3 ianuarie 2006 compania aeriana cu sediul in Orly, Paris, a lansat prima linie aeriana 100% business-class dedicata exclusiv zborurilor intre Paris si New York.
Aeronava care asigura ruta este un Boeing 757-200, unul dintre cele mai sigure avioane din lume, si va efectua zboruri zilnice, cu exceptia zilei de sambata, intre aeroporturile LeOrly Sud din Paris si Newark Liberty Airport din New York.
Ideea inovatoare de la baza conceptului ii apartine lui Frantz Yvelin, actualul director de strategie si dezvoltare.
In 2002, dupa un zbor de lunga durata, Yvelin, pe atunci un tanar inginer pasionat de aviatie, si-a pus o simpla intrebare: "De ce nu exista o companie aeriana dedicata in intregime clasei business si care sa ofere preturi competitive?" Raspunsul a fost Elysair, conceptul fondat de Yvelin, in colaborare cu Alain Guedj (actualul director financiar al companiei) si Christophe Viricelle (atasatul directorului de Operatiuni Aeriene), si devenit realitate prin sustinerea financiara si tehnologica acordata de catre Christophe Bejach (presedintele Consiliului Administrativ) si Marc Rochet, actualul CEO.
Un standard de voiaj nou
In prezent, compania, avand o capitalizare bursiera de 32 de milioane de dolari (25 milioane de euro), ofera pasagerilor sapte ore de lux si confort la preturi inferioare celor practicate de clasele business traditionale. Avionul, un Boeing 757-200, a fost adaptat conditiilor impuse de o clasa in totalitate business: nava are 90 de locuri in loc de 220, cat are o nava obisnuita, si doar doua randuri de scaune, separate printr-un culoar larg. Confortul este asigurat de scaunele dispuse la 1,2 metri distanta unul de altul si care se pot inclina pana la 140 grade. In plus, pentru ca business-urile pasagerilor sa se poata derula fara intrerupere si in timpul zborului, fiecare scaun este prevazut cu priza electrica pentru PC si cu cate un video player digital.
Elysair asigura clientilor de business un rasfat culinar tipic frantuzesc: meniuri in functie de sezon, aperitive, digestive, vinuri si sampanie frantuzeasca sunt la dispozitia calatorilor pe toata durata zborului, calatorii mai sofisticati putand beneficia, la cerere, de un meniu special. Pretul unui zbor de lux este cuprins intre 1.600 de dolari si 3.200 de euro, in functie de preferintele clientilor, toate taxele fiind incluse.
A fi sau a nu fi Paryorker
Serviciile exclusiviste ale Elysair sunt dedicate unei nise de calatori dintre Paris si New York, botezati de catre operator paryorkeri, care solicita un numar ridicat de zboruri intre cele doua orase si care isi doresc servicii premium indiferent de pret. "Un paryorker este un parizian stabilit la New York sau un newyorkez cu resedinta in Paris, ori pur si simplu o persoana care calatoreste des intre cele doua orase, in scop profesional, familial, din pasiune sau, mai ales, din placere!" Aceasta este definitia pe care reprezentantii companiei franceze au dat-o conceptului ce sta la baza afacerii initiate in 2003. Printre paryorkerii declarati se numara oameni care conduc afaceri ce pornesc de la tehnologie audio-video pana la arta culinara si publishing, critici de arta, designeri si artisti in general. Conceptul Elysair le este in totalitate dedicat lor, fiind cu totii condusi de aceeasi atractie fata de Paris si New York transformata intr-un mod de viata. Pentru Remi Carlioz, directorul general al companiei Antenna Audio, furnizorul numarul unu in lume de tehnologie de interpretare audio-vizuala, New York este sinonim cu entuziasm, cultura si tumult. Pentru creatorul de moda Jean-Charles de Castelbajac, New York inseamna locul intalnirilor decisive, iar Stephanie Moisdon, editorul-sef al publicatiei de arta Frog, vede in New York singurul oras din lume, cu exceptia Parisului, unde ar putea locui.
Desi apartin unor domenii de activitate diferite, paryorkerii au in comun doua lucruri: dragostea pentru Paris si New York si disponibilitatea de a plati oricat pentru un zbor care sa le faca si mai placut timpul petrecut intre cele doua orase.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro