Se poarta hibridele... uneori
In lume, cele mai la moda automobile sunt hibridele si japonezele. Asta este deja cat se poate de clar. Deci, daca aveti o japoneza hibrid este perfect. Sunteti in trendul mondial! Insa nu si in cel national.
Dar parca noi inca functionam si actionam dupa "spiritul de turma", urmarind vechea reteta: premium inseamna german, iar sport, italian. Bineinteles, brandurile respective si-au castigat in timp toata consideratia si respectul si au sufocat in ultimii ani strazile romanesti. Popularitatea lor inseamna insa o mare pierdere tocmai la capitolul cel mai important: exclusivitate.
Dan Ioan Popp, presedintele companiei imobiliare Impact, imi spunea in urma cu cateva luni ca ar vrea sa-si schimbe masina si, desi se declara un admirator al tehnologiei si calitatii germane, spunea ca cel mai probabil isi va cumpara o limuzina hibrid. Sunt convins ca multa lume admira marcile germane, dar Popp simte exact acelasi lucru - ca brandurile respective si-au cam pierdut din forta sau identitate pe piata din Romania. In plus, masinile japoneze castiga teren chiar si pe segmentele premium, acolo unde germanii au facut jocurile parca dintotdeauna. Dar este oarecum firesc: nu sunt ei, niponii, "nemtii Asiei"? Nu este cel mai mare constructor de automobile din lume tot japonez? Si, pana la urma, cine a construit cel mai lung pod suspendat, nu tot inginerii japonezi???
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro