Se poarta otel

Postat la 05 mai 2008 124 afişări

In 2008, marimea conteaza. Construite din otel, robuste si supradimensionate, ceasurile olandeze TW Steel, lansate si la noi in luna aprilie, si-au facut un nume si o istorie tocmai prin marime si rezistenta. Astazi sunt numarul unu printre producatorii de ceasuri mari.

Brandul are insa o istorie de peste 60 de ani. TW Steel sau "The Watch in Steel" (Ceasul din otel) a luat nastere in jurul anului 1942, in timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial, cand armata americana a sesizat nevoia pentru un ceas mare, rezistent la apa si la socuri, si cu cadranul usor de citit. Asa a aparut coroana-capac in "Stil Canteen", un element recurent care s-a impus in colectiile TW Steel de-a lungul anilor. Mai exact? Coroana capac se fixeaza de carcasa ceasului printr-un carlig de otel si ii ofera protectie si rezistenta marita la apa. De atunci, designul in stil cantina, usor de distins din cauza dimensiunii XXL, a starnit un trend printre pasionatii de motoare, sporturi extreme si nu numai, caci in "cantina" TW Steel exista si modele suflate cu aur.

Din armata, TW Steel a ajuns astazi in vitrinele din 21 de tari, iar acum, si in Romania. Sequence Romania SRL, compania care aduce ceasurile TW Steel la noi, mai importa si distribuie ceasuri si bijuterii Police, prezente de mai mult de doi ani pe plan local. "Sequence este importator de accesorii de moda, ceasurile si bijuteriile incadrandu-se in acest segment. TW Steel se diferentiaza prin dimensiunile lor (diametrul intre 45 si 50 de milimetri - n.red.) neobisnuit de mari pentru ceasurile de mana. In ceea ce priveste concurentii, chiar daca pare greu de imaginat, aceste ceasuri nu au inca un concurent puternic, dat fiind designul lor. Este drept ca pentru anul acesta toti marii producatori au inceput sa-si completeze colectiile cu ceasuri mari (oversized) dar acestea reprezinta o mica parte a colectiei lor" , a declarat Laurentiu Trocan, Managing Partner al companiei.

Pretul mediu pentru un ceas marca TW Steel, 350 de euro, nu atinge limita superioara a pietei, dar la nivel de tehnologie criticii in orologerie au asezat brandul in rand cu cele elvetiene. Nu au fost departe de adevar, intrucat tehnologia realizarii TW Steel imbina mecanismele elvetiene - pentru toate ceasurile automatice si unele modele quartz ? cu cele japoneze folosite de Miyota, producatorul numarul unu de mecanisme electronice pentru ceasuri.

Sequence a adus deja brandul TW Steel in magazinele din reteaua GMT GreenWatch din Bucuresti, Targu-Mures, Bacau, Iasi si Brasov, dar si-a extins distributia in aproape toata tara prin intermediari. Fondata la jumatatea anului 2007, compania estimeaza pentru anul 2008 o cifra de afaceri de peste 1,2 milioane de euro.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Se,
poarta,
otel
/arta-si-societate/lifestyle/se-poarta-otel-4074200
4074200
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.