Uberizarea frumuseţii
Modelul Uber serveşte drept sursă de inspiraţie şi pentru industria serviciilor de înfrumuseţare, apărând diverse aplicaţii pentru telefonul mobil care pun persoanele care au nevoie de ele în legătură cu cei calificaţi să le ofere, scrie Financial Times.
Cei care solicită servicii de înfrumuseţare pot astfel să evite vizita la un salon specializat, iar cei care le oferă pot să câştige mai mult decât în mod obişnuit. Se pot astfel rezerva servicii de coafură, masaj, manichiură şi pedichiură şi tot felul de tratamente cosmetice prin intermediul unor aplicaţii ca Soothe, Blow, Ruuby ori DryBy şi nu numai, iar unele dintre acestea au în lista celor care pot oferi asemenea servicii specialişti care au lucrat sau lucrează cu diverse vedete.
Noul model de servicii de înfrumuseţare pare să atragă şi producătorii de cosmetice, care îşi pot promova produsele la domiciliul clientelor prin intermediul specialiştilor care le oferă serviciile solicitate.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro