Maşini mici pentru oameni mari
Când maşinile clasice stau în garaj, fiindcă proprietarii se tem să le conducă pentru ca să nu se deterioreze şi să le scadă valoarea, e bine să existe o rezervă, lucru de care se ocupă o firmă britanică, Little Car Company, scrie The Times. Aceasta construieşte versiuni electrice la scară redusă ale unor vehicule de colecţie, care sunt însă suficient de mari cât să poată fi conduse de posesori, dar prea scumpe să fie lăsate pe mâna copiilor. Little Car Company a pornit la drum cu Baby Bugatti Type 35 şi a continuat cu o versiune de Aston Martin DB5. A trecut apoi la Ferrari, în baza unui acord de licenţă, primul model reinterpretat fiind 250 Testa Rossa, pentru care a folosit planurile originale ale maşinii, construind o ediţie limitată de 299 de exemplare. Versiunile mai mici produse de The Little Car Company nu pot fi folosite pe drumuri publice, dar cumpărătorii se plimbă cu ele pe proprietăţile lor, participă cu ele la curse sau le cumpără ca lucrări de artă şi ca investiţie. Preţurile automobilelor mici încep de la circa 90.000 de euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro