Dincolo de aparente

Postat la 25 aprilie 2006 1 afişăre

Specialistii in resurse umane atrag atentia ca managerii trebuie sa se gandeasca bine inainte de a-i incuraja pe angajati sa lucreze mai mult la domiciliu.

 

MESERII Unele job-uri sunt mai potrivite decat altele pentru "tele-angajati". Printre ele: vanzari, marketing, servicii de relatii cu clientii, consultanta si servicii profesionale (contabilitate sau administrarea documentelor de resurse umane).

 

INCLINATIE Pentru ca un angajat sa poata face cu succes trecerea de la munca de birou la cea de acasa este bine ca el sa aiba o serie de abilitati profesionale. Managerii trebuie sa vada daca angajatii respectivi "se califica" la mai multe capitole: managementul timpului, motivatie, simtul datoriei, comunicare si, nu in ultimul rand, abilitatea de a lucra cu noile tehnologii.

 

OBLIGATII Companiile care au angajati ce lucreaza de acasa nu trebuie sa uite ca au, in mare, aceleasi obligatii fata de ei ca si fata de cei care vin zi de zi la birou: asigurari de sanatate, instructaj pentru protectia muncii, asigurarea calitatii si service-ului pentru echipamentele oferite de companie etc.

 

STRATEGIE Tocmai pentru ca a permite unui angajat sa lucreze de acasa poate declansa un val de cereri si din partea altora, managerii trebuie sa analizeze de la inceput care va fi politica adoptata in acest sens. Mai ales ca, asa cum avertizeaza specialistii in HR, munca de acasa nu se potriveste oricui.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Dincolo de aparente
/business-hi-tech/dincolo-de-aparente-1005740
1005740
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.