Colectia de sfaturi
<a href='http://www.ehow.com/' class='link3' target=_blank>www.eHow.com</a>
"Cum sa reduc costurile companiei?", este intrebarea pe care si-o pune frecvent Ed Zander, directorul executiv al producatorului de telefoane mobile Motorola, care de cativa ani trece printr-o perioada dificila si care, prin prisma rezultatelor financiare in scadere, a pierdut un loc in clasamentul mondial al producatorilor de telefoane mobile.
Colectia de sfaturi online eHow.com vorbeste de reducerea costurilor prin mai multe metode. Una dintre ele ar fi cercetarea pietei pentru a gasi cea mai buna oferta pentru echipamentele necesare in companie si pentru serviciile de telefonie fixa si mobila. De asemenea, un alt sfat presupune reducerea be-neficiilor mai putin necesare, cum ar fi de exemplu telefoanele mobile de serviciu pentru toti angajatii, cu toate ca in cazul Motorola nu asta ar fi problema. Iar o ultima masura este restructurarea echipei si eliminarea joburilor care presupun responsabilitati ce pot fi impartite intre ceilalti membri ai echipei. Numai ca si resursele umane sunt de multe ori o problema cu care se confrunta companiile. Spre exemplu, cele din domeniul tehnologiei duc lipsa de programatori specializati, dupa cum imi spunea zilele trecute directorul unei companii de IT din Romania. "Pe de-o parte, pentru ca la nivelul intregii piete, resursele umane pe acest segment sunt limitate, iar pe de alta parte, pentru ca este din ce in ce mai greu sa gasesti si sa angajezi oameni bine pregatiti", explica el. La fel de bine, o alta problema intampinata frecvent de companii este mentinerea si fidelizarea angajatilor, pentru a putea preveni astfel fluctuatii semnificative ale personalului. Si in astfel de situatii se poate dovedi extrem de util un sfat de pe site-ul eHow.com, despre "Cum sa angajezi personal specializat" sau "Cum sa previi fluctuatiile de personal", care in unele cazuri se poate dovedi suficient de util incat sa nu mai necesite si sfaturile unui consilier.
In cazul fluctuatiilor de personal, primul sfat oferit este acela ca managementul firmei ar trebui sa realizeze ca banii nu inseamna totul si ca o buna metoda de a motiva angajatii o reprezinta recompensele financiare si, pe termen lung, oportunitatile de promovare. Un alt sfat pentru aceeasi problema spune ca atunci cand isi fac treaba bine, angajatii trebuie laudati, astfel incat sa simta ca sunt membrii valorosi in echipa. Si, cel mai important poate, compania trebuie sa creeze un mediu de lucru adecvat, pentru ca se pare ca modul in care interactioneaza cu sefii si cu colegii reprezinta un factor important in decizia angajatilor de a-si schimba locul de munca.
Site-ul eHow.com este plin de astfel de sfaturi pentru aproape orice fel de problema, de la cum sa conduci si chiar sa distrugi o companie din pozitia de sef, cum sa faci un plan de afaceri sau cum sa obtii finantare pentru diferite proiecte.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro