Relatiile fac afaceri
Roaga un om sa-ti vorbeasca despre succesele lui si s-ar putea sa-ti povesteasca si despre cele pe care si le-a insusit, desi nu ii apartin. Procedeaza la fel cu esecurile si vei observa cum reticenta intervievatilor creste exponential. Barry J. Moltz, un antreprenor in serie si autorul a patru carti de business, este exceptia care confirma regula: vorbeste despre insuccesele personale oricand are ocazia ? pe blog, in cartile lui sau la conferintele pe care le organizeaza.
Primul post de pe blogul lui Moltz, dateaza din 2003. De atunci, blogul a mai suferit un facelift, a avut parte de imbunatatiri si schimbari de adrese URL, dar continutul a pastrat aceeasi nota de pilde pline de umor si realism. In esenta, blogul este un discurs de business online plin de emfaza despre lucruri pe care Moltz le observa zi de zi, despre oamenii pe care ii cunoaste sau despre lucrurile pe care le invata. Printre topicurile blogului se includ: antrepre- noriat, startup-uri, afaceri de familie, esecuri si reusite, tips-uri despre parteneriatele de afaceri, planuri de afaceri sau ce trebuie sa stii cand vrei sa vinzi sau sa cumperi o afacere.
Barry Moltz este unul dintre antreprenorii care doresc sa-si impartaseasca experientele de business si altor oameni dispusi sa-i asculte. Si-a inceput cariera la IBM. Dupa ce a castigat mai multe premii pentru activitatea profesionala, a plecat pe postul de manager la Whittman-Hart unde a fost cofondatorul a trei start-up-uri. Au urmat si altele. Pe unele le-a vandut, altele au dat faliment, iar la altele a renuntat. "A fost o vreme in care eram promovat in fiecare an. Atunci credeam ca nu exista pentru cariera mea decat cuvantul 'ascensiune'." Dar cariera lui nu a avut numai urcusuri, fiind concediat de mai multe ori. "Mi-am vandut ultimul business, dar m-am si retras din unele asa cum am fost si dat afara din altele (din fericire nu in aceasta ordine)."
Banii vin din mediul online
Chris Brogan detine si functia de vice-presedinte pe partea de strategii si tehnologie, in cadrul CrossTechMedia, o companie care incearca sa educe organizatiile in ceea ce priveste noile trenduri in IT si felul in care acestea ar putea aduce valoare adaugata firmei. "Educarea" se rea-lizeaza prin intermediul seminariilor web sau diverselor evenimente organizate online. Rolul lui Brogan este de a le arata organizatiilor cum sa reduca cheltuielile in departamentul de IT sau cum sa imbunatateasca fluxul de munca.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro