Agenda celor mai puternici CEO în 2013 - Jarek Malinowski, UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE
Business Magazin a decis să-i întrebe pe conducătorii companiilor care sunt cele mai importante trei puncte de pe agenda lor de afaceri în acest an.
Sustenabilitatea este în centrul activităţilor noastre de business. Am înregistrat progrese bune în acest domeniu, în 2012, şi continuăm în acest an cu noi iniţiative, având în vedere toate zonele de business, fie că este vorba despre lansarea pe piaţă de noi inovaţii care să contribuie la starea de bine a consumatorilor noştri, cum ar fi, de exemplu, un profil nutriţional mai bun pentru produsele noastre alimentare, fie că vorbim despre creşterea implicării sociale a brandurilor noastre de igienă. Vom continua, de asemenea, să reducem impactul pe care îl avem asupra mediului prin operaţiunile noastre logistice şi vom reduce amprenta de mediu generată de activităţile de la birou.
Sustenabilitatea este singurul model viabil de creştere pentru Unilever şi avem în plan noi iniţiative în acest domeniu, pentru perioada următoare, în România şi la nivel regional. Aşa cum arată şi studiile noastre, consumatorii români sunt din ce în ce mai interesaţi de tematicile ce ţin de sustenabilitate şi sunt dornici să cumpere produse sustenabile. Este misiunea companiilor să aducă sustenabilitatea mai aproape de consumatori fie prin produse sustenabile, fie prin identificarea, împreună, a soluţiilor prin care consumatorii îşi pot reduce amprenta de mediu, ca urmare a modului în care utilizează produsele (de exemplu, reducerea consumului de apă sau de energie).
În ce priveşte rezultatele de business, vrem să menţinem ritmul: am avut un 2012 bun şi ne-am propus să avem o creştere similară în 2013. Va fi, cu siguranţă, şi în acest an, acelaşi mediu competitiv, vom avea condiţii economice dificile, dar ne vom concentra pe inovaţiile pe care le vom avea, pe execuţie rapidă şi precisă în piaţă şi pe consolidarea echipelor noastre.
În 2013 continuăm să creştem capabilităţile oamenilor din echipa Unilever. Apar noi tehnologii, ni se alătură colegi din noua generaţie, aşadar trebuie să ne adaptăm constant, să avem o organizaţie flexibilă, să dezvoltăm noi abilităţi şi să împărtăşim cunoştinţele. Am dezvoltat un plan amplu în acest sens, pornind de la evaluări interne, pe care l-am abordat integrat, având în vedere interacţiunile dintre echipe. De asemenea, în cadrul companiei, recunoaştem şi recompensăm reuşitele, pentru că succesul în business cu ajutorul oamenilor nu este doar un concept, ci face parte din strategia noastră de business. Dezvoltarea de capabilităţi puternice va face ca echipele noastre să fie mai dedicate şi, desigur, rezultatele se vor vedea şi în business.
Jarek Malinowski este GENERAL MANAGER al UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro