Agenda celor mai puternici CEO în 2013 - Jèrome Olive, Automobile Dacia
Business Magazin a decis să-i întrebe pe conducătorii companiilor care sunt cele mai importante trei puncte de pe agenda lor de afaceri în acest an.
Pentru 2013, trei direcţii sunt prioritare în agenda mea şi a grupului Renault în România:
- Clienţii. Satisfacţia clienţilor este preocuparea noastră principală. Pentru aceasta, este prioritar să îi cunoaştem şi să le înţelegem nevoile. În 2013, ca şi în anii precedenţi, voi încerca să îmi dedic o săptămână pentru a întâlni clienţii români în diferite showroom-uri din ţară.
- Uzinele. Toate vehiculele fabricate la Mioveni au ADN-ul Dacia: un raport imbatabil preţ/spaţiu/prestaţii şi o fiabilitate dovedită. La fel şi organele mecanice fabricate aici. De aceea, preocuparea noastră cotidiană în domeniul industrial este legată de calitate, de performanţă şi competitivitate pentru a menţine activităţile şi locurile de muncă în România.
- Proiectele la nivel de ţară. Grupul Renault are în România toate competenţele şi meseriile din domeniul auto, de la inginerie, testare, la fabricaţie, vânzare şi chiar finanţare. Acest lucru ne oferă un avantaj competitiv pe termen lung, dar care trebuie menţinut zi de zi. Viitorul nostru depinde şi de modul în care ştim să pregătim proiectele care vor urma şi să fructificăm avantajele prezenţei noastre în România.
Jerome Olive este DIRECTOR GENERAL AL DACIA ŞI GRUP RENAULT ROMÂNIA.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro