Agenda celor mai puternici CEO în 2013 - Onno Rombouts, Heineken România
Business Magazin a decis să-i întrebe pe conducătorii companiilor care sunt cele mai importante trei puncte de pe agenda lor de afaceri în acest an.
Oamenii sunt extrem de importanţi pentru businessul nostru. Alături de angajaţi, preţuim partenerii şi consumatorii noştri, care se bucură de berea pe care o producem şi ne recompensează în fiecare zi cu loialitatea lor. În 2013 vom menţine şi vom dezvolta un mediu de lucru sănătos pentru cei peste 1.100 de angajaţi ai noştri şi vom continua să investim în dezvoltarea personală a fiecăruia dintre ei. În 2013 vom continua să dezvoltăm un business sustenabil atât pentru partenerii noştri, cât şi pentru consumatori şi angajaţi. Schimbările pe care le urmărim prin implementarea Agendei noastre de Sustenabilitate - "Brewing a Better Future" - cer timp, dedicare, pasiune şi nu pot fi decât rezultatul unor eforturi întreprinse de-a lungul anilor.
Am făcut din sustenabilitate o parte esenţială a strategiei noastre de business în România, urmând îndeaproape viziunea Heineken. Ne-am angajat în această strategie pe termen lung cu un singur obiectiv în minte: să devenim cel mai "verde" producător de bere până în 2020.
Ne străduim să avem o contribuţie pozitivă la protejarea mediului încon-jurător venind cu soluţii şi tehnologii inovatoare pentru a reduce impactul operaţiunilor noastre, de la materiile prime utilizate până la sistemul de distribuţie şi comercializare. Avem obiective clare în ceea ce priveşte consumul de apă, energie termică, energie electrică, precum şi emisiile de CO2 în procesul de fabricare a berii.
În permanenţă căutăm metode de a inova în toate ariile activităţii noastre: de la berile pe care le producem până la experienţele pe care le oferim consumatorilor noştri. În fiecare zi, încercăm să aducem bucurie în viaţa consumatorilor noştri, fie oferindu-le o bere de calitate, experienţe unice de brand sau parteneriate sociale în beneficiul comunităţilor în care ne desfăşurăm activitatea. Ne dorim ca partenerii şi consumatorii noştri să poată avea un consum sustenabil şi să se poată bucura responsabil de berile noastre.
Ne-am angajat să încurajăm consumul responsabil şi să contribuim la reducerea consumului abuziv de alcool prin comunicare, auto-reglementare şi parteneriate pe termen lung.
O afacere trebuie să fie sustenabilă 360 de grade, altfel nu putem vorbi doar de sustenabilitate. Soluţia este să anticipăm viitorul şi să nu rămânem blocaţi în prezent: cum va arăta viitorul sustenabil pentru compania noastră, comunităţile şi oamenii din jurul nostru, pentru planeta noastră.
Onno Rombouts este DIRECTOR GENERAL al HEINEKEN ROMÂNIA.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro