CINE A FOST UNIVERSALL
Reteaua Universall avea trei formate distincte de magazin, operate sub marcile Universall (hipermarket si supermarketuri) si Uniall (magazine de proximitate).
TRAFIC: In fiecare zi, reteaua avea peste 25.000 de clienti, cu o frecventa de vizitare a magazinelor de 2,3 ori pe luna.
VANZARI: Valoarea unui bon de casa variaza, in functie de tipul si locatia magazinului, de la 4 la 12-13 euro.
GRUP: Reteaua Universall facea parte, alaturi de alte companii din domeniul comertului si distributiei, din grupul GFS. Grupul opera din anul 1998 magazine duty-free, fiind la un moment dat cel mai mare jucator de pe piata de profil. In prezent, GFS mai are magazine duty free, in sistem franciza, doar pe granita estica si de nord a tarii, dar in 2005, grupul avea 22 de magazine pe cinci frontiere terestre.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro