CINE A FOST UNIVERS’ALL

Postat la 05 decembrie 2006 1 afişăre

Reteaua Univers’all avea trei formate distincte de magazin, operate sub marcile Univers’all (hipermarket si supermarketuri) si Uni’all (magazine de proximitate).

 

CIFRA DE AFACERI: Anul trecut reteaua realizase afaceri de 36 de milioane de euro.

 

TRAFIC: In fiecare zi, reteaua avea peste 25.000 de clienti, cu o frecventa de vizitare a magazinelor de 2,3 ori pe luna.

 

VANZARI: Valoarea unui bon de casa variaza, in functie de tipul si locatia magazinului, de la 4 la 12-13 euro.

 

GRUP: Reteaua Univers’all facea parte, alaturi de alte companii din domeniul comertului si distributiei, din grupul GFS. Grupul opera din anul 1998 magazine duty-free, fiind la un moment dat cel mai mare jucator de pe piata de profil. In prezent, GFS mai are magazine duty free, in sistem franciza, doar pe granita estica si de nord a tarii, dar in 2005, grupul avea 22 de magazine pe cinci frontiere terestre.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
CINE A FOST UNIVERS’ALL
/cover-story/cine-a-fost-univers-all-1053035
1053035
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.