EI SUNT TINTA

Postat la 17 octombrie 2006 1 afişăre

Atunci cand isi dezvolta si promoveaza produsele, companiile se uita la tipologiile consumatorilor lor in aceeasi masura in care se uita si la veniturile acestora. Categoria profesionistilor activi - care a crescut cu 7% in trei ani - este considerata ca fiind reprezentativa pentru clasa mijlocie. Pe locul al doilea s-ar situa categoria familistilor.

2002-2003

2003-2004

2004-2005

PROFESIONISTII ACTIVI

15%

18%

21%

Vor mai mult de la viata si iau masuri in acest sens; pentru ei este important sa fie priviti cu respect si considerati oameni de succes; sunt preocupati de propria imagine: poarta hainele corespunzatoare, conduc masina potrivita etc.

FAMILISTII SEDENTARI

20%

22%

23%

Sunt motivati de valori cum ar fi familia, siguranta, increderea; Viata lor este centrata in jurul familiei; chiar daca isi doresc produse de calitate, intotdeauna fac compromisuri in favoarea pretului; nu petrec mult timp in afara activitatilor de familie; sunt mari consumatori de TV.

TRADITIONALISTII PASIVI

28%

25%

28%

Au senzatia ca lucrurile nu mai sunt la fel de bune ca odinioara; le displace noutatea si nu cred in produsele inovatoare; sunt dictatoriali, distanti si cred ca subordonatii si copiii trebuie supervizati, nu si ascultati, iar locul femeii este acasa.

SOFISTICATII

3%

4%

6%

Sunt povesti de succes vizibile; au reusit in domeniile lor si sunt increzatori in abilitatile proprii, dar si in pozitia acestora; stiu ca sunt oameni de succes, la fel si cei din jurul lor; locuinta lor, automobilul, vestimentatia, stilul lor de viata vorbesc de la sine.

NOSTALGICII PASIVI

34%

31%

22%

Sunt cei cu probleme financiare, preocupati sa isi duca viata de zi cu zi; de regula sunt pensionarii sau cei cu multi copii; sunt pesimisti si cred ca viata a fost nedreapta cu ei; sunt furiosi, ostili si vor sa se intoarca la vechiul sistem.


SURSA: TGI (TARGET GROUP INDEX) 2005 - ULTIMELE INFORMATII DISPONIBILE; PROCENTELE REPREZINTA PONDEREA DIN ESANTIONUL CERCETAT: PESTE 1.600 DE PERSOANE ADULTE DIN MEDIUL URBAN

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
EI SUNT TINTA
/cover-story/ei-sunt-tinta-1052539
1052539
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.