LOCALNICII
BUSINESS Magazin a pus una si aceeasi intrebare mai multor oameni de afaceri cu activitate locala: Va considerati dezavantajat pentru ca sunteti din
Iulian Dascalu, Iulius Mall: "Nu, as putea spune ca dimpotriva, aici nu am avut concurenta si am dezvoltat afacerea lejer".
Neculai Apostol, Kosarom: "Fiind companie producatoare, pozitionarea in Iasi ne-a dezavantajat pentru ca nu am avut acces - din cauza infrastructurii - la piata de desfacere din Ardeal, dar acum suntem avantajati, pentru ca putem sa ne orientam usor spre o piata cu forta de munca mai ieftina: Republica Moldova".
Stefan Liute, Grapefruit: "Da, au existat dezavantaje, legate in principal de contactele directe mai rare cu clientii români (concentrati in Bucuresti, in mare parte) si de un networking mai redus".
Lucian Grecu, Hotel Unirea: "Ma intreb uneori ce grad de ocupare as avea la hotel daca ar fi in Bucuresti, dar in rest sunt multumit de piata".
Bogdan Pitigoi, Casa Auto: "In
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro