MADE IN ROMANIA

Postat la 01 august 2006 1 afişăre

In ceea ce priveste suprafata spatiilor comerciale pe cap de locuitor, in Romania acest indicator se afla sub valoarea inregistrata in capitalele tarilor vecine.

 

MALL-URI: 0,07 mp/cap de locuitor. Prin comparatie, la Budapesta este de 0,27, la Praga - 0,38, iar la Varsovia  0,79.

 

RANDAMENTE: Piata de retail din Romania continua sa ofere randamente ridicate pentru investitorii in proiecte comerciale, chiar daca in ultimii doi ani acestea s-au redus de la 12% la 8-9%.

 

TENDINTE: Majoritatea companiilor straine care se pregatesc sa intre pe piata din Romania prefera mall-urile si marile centre comerciale. Inainte de o eventuala extindere, acestea prefera sa testeze Bucurestiul.

 

INVESTITII: Vor creste semnificativ odata cu venirea marilor lanturi (Real, Spar, Auchan), dar si cu extinderea celor deja existente (Kaufland, Plus, Penny Market, Carrefour, Bricostore, Praktiker etc.).

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
MADE IN ROMANIA
/cover-story/made-in-romania-1051925
1051925
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.