TREI SLOGANURI PENTRU LEUL GREU
BUSINESS Magazin a cerut catorva specialisti din agentiile de publicitate sa propuna cate un posibil slogan pentru campania de comunicare a primei denominari din Romania
BUSINESS Magazin a cerut catorva specialisti din agentiile de publicitate sa propuna cate un posibil slogan pentru campania de comunicare a primei denominari din Romania
- "Leul greu. Acum e mai usor!"
Cel mai bine ar fi ca tot efortul de comunicare sa se concretizeze in emisiuni si dezbateri publice in care specialistii sa explice efectul schimbarilor la nivel macro. Eu n-as desfasura nici un fel de campanie. Dar la apetenta romaneasca pentru jocurile de cuvinte, nu m-ar mira sa vad ceva de genul "Leul greu. Acum e mai usor!". Alexandru Dumitrescu, Head of Copy, McCann Creative Services
- "Uneori, mai putin inseamna mai mult"
Nu stiu suficiente detalii despre denominare pentru a cantari avantajele reformei pentru populatie. Intuitiv, as spune ca ideea ar trebui sa se invarta pe langa "un leu mai puternic".
Bogdan Naumovici, Creative Director, Leo Burnett- "Esentele tari vin in recipiente mici"
Este o idee de comunicare despre care credem ca ar reusi sa pareze intr-o maniera inteligenta posibilul impact psihologic negativ al denominarii. Pe de alta parte, aceasta solutie creativa are atuul intelepciunii populare. Valorificata in imagini, ideea se poate traduce in paralele de genul: un mic diamant fata de un mare chihlimbar, un ardei iute mic fata de un ardei capia mare sau un pahar mic de vodca fata de o sticla mare cu apa - in jurul carora s-ar construi mesajul campaniei. Razvan Capanescu, Copywriter, Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucharest
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro