Vor intra dealerii auto in faliment? Cui va vinde Dacia?
Unul dintre fenomenele care au caracterizat piata auto in 2009, dincolo de prabusirea dramatica a vanzarilor de masini, a fost inchiderea showroom-urilor din interiorul oraselor, in special a celor care functionau in locatii inchiriate. Dezvoltarea afacerii prin credite si achizitia terenurilor la preturile ridicate din perioada 2006-2007 ar putea aduce si primele falimente. "Vom vedea o schimbare in structura. In prezent sunt putini dealeri care au o retea. Se va ajunge in urmatorii ani la o concentrare a retelelor pe aceeasi marca sau pe dealeri multibrand. Dealerii mici care au o marca de volum redus vor disparea", a spus Alin Tapalaga, seful Porsche Inter Auto.
Va mai avea Dacia cui sa vanda dupa ce se vor incheia programele de casare din Europa de Vest?
Dacia a vandut peste 100.000 de masini la nivel european prin programele "Rabla" in 2009, dintre care aproape jumatate in Germania, tara in care in 2010 nu mai este anuntat un program de casare. Salvarea ar putea veni insa de la modelul Duster, primul vehicul de teren din istoria Dacia, care va fi lansat in cadrul Salonului Auto de la Geneva din luna martie. "Duster a intrat deja in fabricatie la Mioveni, deoarece inainte de lansarea oficiala din martie de la Geneva masinile trebuie sa ajunga la dealeri pentru lansarea comerciala", a spus Constantin Stroe, vicepresedintele Automobile Dacia. Prin intrarea in productie a lui Duster, uzina va mentine si in ianuarie aceeasi cadenta de 1.340 de masini produse pe zi, la fel ca in a doua parte a anului trecut.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro