100 Cei mai admiraţi CEO din România 2021. Adrian Mihai, cofondator şi CEO FAN Courier - 046
Adrian Mihai a urmat cursurile Facultăţii de Educaţie Fizică şi Sport, specializarea gimnastică, iar după absolvire şi-a început cariera ca profesor suplinitor la aceeaşi disciplină.
În 1998 a pus bazele companiei FAN Courier alături de fratele său, Neculai Mihai, şi de prietenul lor, Felix Pătrăşcanu, pornind la drum cu un apartament de două camere, nişte Dacii şi 200 de milioane de lei vechi.
Compania funcţionează în prezent cu o flotă auto de peste 4.000 de autovehicule şi circa 3.500 de curieri.
FAN Courier a devenit anul trecut a 17-a companie antreprenorială românească din istoria postdecembristă care a ajuns la pragul de afaceri de 1 miliard de lei anual, potrivit ZF.
Top 3 priorităţi pentru viitor:
1. Priorităţile mele ţin cont de mai multe direcţii care se completează firesc, aşa cum şi rolurile pe care ni le asumăm zilnic, sunt din „registre” diferite. Sunt unul dintre fondatorii FAN Courier, sunt CEO-ul companiei, în acelaşi timp sunt şi tată, dar şi membru al societăţii în care trăim. În consecinţă, priorităţile mele sunt un mix profesional, personal şi social. Ca părinte, mi-am propus să îmi ajut copiii să îşi descopere vocaţia, conform personalităţii şi aptitudinilor lor, să îşi găsească drumul.
2. Profesional, alături de ceilalţi fondatori ai FAN Courier şi de echipa de management, lucrăm să menţinem standardele înalte de funcţionare cu care şi-a obişnuit compania noastră clienţii de ani de zile. Acest obiectiv este cu atât mai important ţinând cont de incertitudinile actuale şi viitoare. Aici mă refer la planurile de dezvoltare şi investiţii pe care le avem în derulare, la activitatea curentă, la servicii noi, la digitalizare, la dezvoltarea şi consolidarea echipei.
3. În plan social, prioritară este implicarea companiei în proiecte utile şi cu impact cât mai mare în comunitate. Ne implicăm în educaţie, ajutăm anual adolescenţi să continue studiile la liceu, susţinem activităţi sportive, participăm la proiecte de susţinere a viitorilor antreprenori dar şi la campanii care au ca obiectiv protejarea mediului înconjurător sau susţinerea celor din linia întâi de luptă împotriva COVID-19. Îmi doresc ca şi în viitor, noi, echipa FAN, să ne numărăm printre cei care reuşesc să facă diferenţa, să ajute la schimbarea socială, în sens pozitiv.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro