GOLDEN EFFIE 2005

Postat la 23 februarie 2006 1 afişăre

Marele castigator al acestei editii este agentia NextCap, pentru campania Unirea, brand care anul trecut a obtinut un Golden Effie la categoria "Bauturi alcoolice" (spotul cu basculanta).

Marele castigator al acestei editii este agentia NextCap, pentru campania Unirea, brand care anul trecut a obtinut un Golden Effie la categoria "Bauturi alcoolice" (spotul cu basculanta).

Bauturi alcoolice: Unirea (NextCap)

Bauturi non-alcoolice: Dorna (McCann Erickson)

Media si divertisment: FHM (NextCap)

Non-profit: Traian Basescu pentru Primarie (GMP/Map)

Produse alimentare: Fulga (NextCap), Kandia (McCann Erickson)

Produse de folosinta Indelungata: Teletech (Leo Burnett)

Promotii: Fiare pentru fiara din tine (McCann Erickson) 

Telecomunicatii: Grupurile Zapp (Gavrila si Asociatii), Zapp High Speed Internet (Ogilvy & Mather)

NOTA: NU S-A ACORDAT GOLDEN EFFIE PENTRU CATEGORIILE  "SERVICII FINANCIARE", "BUNURI DE LARG CONSUM"  (AUTOMOBILE, ELECTRONICE, MOBILA ETC.) SI "ALTELE" (FARMACEUTICE, BUNURI SI SERVICII DE LUX, SOFTWARE, TURISM S.A.M.D.).  LA CATEGORIA "RETAIL" NU A FOST NICI O INSCRIERE.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
GOLDEN EFFIE 2005
/media-marketing/golden-effie-2005-976479
976479
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.