GOLDEN EFFIE 2005
Marele castigator al acestei editii este agentia NextCap, pentru campania Unirea, brand care anul trecut a obtinut un Golden Effie la categoria "Bauturi alcoolice" (spotul cu basculanta).
Marele castigator al acestei editii este agentia NextCap, pentru campania Unirea, brand care anul trecut a obtinut un Golden Effie la categoria "Bauturi alcoolice" (spotul cu basculanta).
Bauturi alcoolice: Unirea (NextCap)
Bauturi non-alcoolice: Dorna (McCann Erickson)
Media si divertisment: FHM (NextCap)
Non-profit: Traian Basescu pentru Primarie (GMP/Map)
Produse alimentare: Fulga (NextCap), Kandia (McCann Erickson)
Produse de folosinta Indelungata: Teletech (Leo Burnett)
Promotii: Fiare pentru fiara din tine (McCann Erickson)
Telecomunicatii: Grupurile Zapp (Gavrila si Asociatii), Zapp High Speed Internet (Ogilvy & Mather)
NOTA: NU S-A ACORDAT GOLDEN EFFIE PENTRU CATEGORIILE "SERVICII FINANCIARE", "BUNURI DE LARG CONSUM" (AUTOMOBILE, ELECTRONICE, MOBILA ETC.) SI "ALTELE" (FARMACEUTICE, BUNURI SI SERVICII DE LUX, SOFTWARE, TURISM S.A.M.D.). LA CATEGORIA "RETAIL" NU A FOST NICI O INSCRIERE.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro