Publicitatea la apel: brandul US ARMY

Postat la 23 ianuarie 2006 2 afişări

Aflata in cautare de recruti, armata americana recurge la tot soiul de modalitati de promovare: o motocicleta in valoare de 150.000 de dolari construita de compania Orange County Choppers sau jocul de calculator America’s Army.

Aflata in cautare de recruti, armata americana recurge la tot soiul de modalitati de promovare: o motocicleta in valoare de 150.000 de dolari construita de compania Orange County Choppers sau jocul de calculator America’s Army.

America’s Army este gratuit, a fost lansat pe 4 iulie 2002, se poate descarca de pe Internet si poate fi distribuit de oricine. Este un joc serios si nu o animatie ieftina, costurile sale fiind de 7,5 milioane dolari, din care 5 milioane a costat realizarea software-ului. Restul sumei o reprezinta reteaua de servere de pe teritoriul SUA la care se pot conecta jucatorii. Jocul este un real succes, avand 5,5 milioane de jucatori inregistrati. Jucatorul este pus in pielea unui recrut, fiind instruit de sergenti care racnesc realist. Este familiarizat cu armele, munitia si tehnica de lupta a armatei. In final, i se ofera posibilitatea sa mearga in varii misiuni virtuale, in echipa. 

Strategia de promovare  a armatei terestre a fost urmata si de fortele navale americane, care au lansat pe 15 iulie "Navy Training Exercise Strike and Retrieve" care va fi distribuit gratuit tot pe Internet. Prima misiune disponibila este localizarea si recuperarea unor documente top-secret. Nici Air Force nu s-au lasat mai prejos - au angajat producatorul de jocuri Critical Mass Interactive pentru jocul "USAF: Air Dominance". De notat ca armata americana are, pentru urmatoarele sase luni, un buget de promovare echivalent cu toata piata neta de publicitate din Romania: 250 de milioane de dolari. Agentia care se ocupa de contul US Army, Leo Burnett (Publicis), va folosi acest buget pentru a continua campania de crestere a recrutilor in randul armatei americane.

Urmărește Business Magazin

/media-marketing/publicitatea-la-apel-brandul-us-army-979714
979714
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.