www.MeciulMileniului.ro
Dubla dintre Steaua si Rapid, contand pentru semifinala UEFA, a avut o audienta-record si pe Internet, in meciul decisiv.
Dubla dintre Steaua si Rapid, contand pentru semifinala UEFA, a avut o audienta-record si pe Internet, in meciul decisiv.
Traficul a venit atat de pe teritoriul Romaniei (peste trei sferturi din audienta), cat si din strainatate - meciul fiind cel mai urmarit in SUA,
Nicoara mai spune ca s-a inregistrat un record si in materie de audienta a reclamelor postate pe site - 500.000 de vizionari - dar si de click-uri pe bannerele publicitare - 50.000, acesta din urma fiind echivalent cu numarul de clickuri atras de o campanie cu o durata de o luna. Meciul dintre Steaua si Rapid a fost prima transmisiune online din
La randul sau, Kick Off Sports cumparase de la clubul Steaua drepturile de difuzare a partidei pe Internet si pe telefonul mobil. Compania nu a dezvaluit valoarea contractului, dar, conform unor estimari, aceasta s-ar fi situat in jurul procentului de 10% din valoarea contractului de televizare a meciului (estimat la circa 280.000 de euro, suma incluzand si veniturile din publicitatea pe stadion vizibila la TV, spun surse BUSINESS Magazin).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro