Adelina Badea, CEO, Mobexpert: După trei ani de zile în care noi am avut un business extrem de bine dezvoltat şi am funcţionat foarte bine, clienţii au stat acasă şi au amenajat, anul 2023 va fi un an diferit

Autor: Ramona Cornea Postat la 25 iunie 2023 80 afişări

Adelina Badea, CEO, Mobexpert: După trei ani de zile în care noi am avut un business extrem de bine dezvoltat şi am funcţionat foarte bine, clienţii au stat acasă şi au amenajat, anul 2023 va fi un an diferit

Anul 2023 va fi unul diferit faţă de cei din pandemie, când clienţii au stat acasă şi au fost mai preocupaţi de amenajările interioare, afirmă Adelina Badea, CEO al Mobexpert. 

 

„După trei ani de zile în care noi am avut un business extrem de bine dezvoltat şi am funcţionat foarte bine, clienţii au stat acasă şi au amenajat, anul 2023 va fi un an diferit. Nu am vrut să folosesc termenul dificil. Ianuarie a fost o lună bună, în februarie a fost dezastru, martie a fost foarte bună, iar în aprilie iarăşi rău. Atunci nu există predictibilitate deloc, dar asta nu înseamnă că ne oprim din a face investiţii, din a face proiecte pentru că este extrem de important să ne uităm cu optimism şi să vedem oportunităţile”, a spus Adelina Badea în cadrul evenimentului ZF Retail Summit 2023. 

 

Grupul Mobexpert, creat de Dan Şucu, este un business integrat, cu opt fabrici amplasate în patru centre de producţie, cu trei platforme logistice şi cu o reţea de magazine. Grupul integrează activităţi de creaţie, design, proiectare, producţie, logistică şi retail. Mobexpert a avut anul trecut afaceri la nivel de grup de 263,8 mil. euro. 

 

„Noi nu trebuie să ne oprim din investiţii şi să deschidem în continuare magazine mari şi mici şi să nu uităm că în online avem nevoie de o digitalizare şi o permanentă investiţie în zona respectivă”, a mai spus CEO-ul Mobexpert. 

 

În plus, Adelina Badea a vorbit despre ce influenţă au inflaţia şi dobânzile în businessul pe care-l conduce. 

 

„Nu avem cum să nu ne uităm la inflaţie în perioada aceasta. Şi în domeniul nostru inflaţia este foarte importantă, dobânzile sunt foarte importante pentru zona noastră, în special pentru creditele de locuinţe. Cursul valutar este extrem de important pentru că avem un business extrem de bine integrat în zona de import şi atunci cursul valutar este foarte important”, a detaliat ea. 

 

Comerţul online a prins avânt şi în retailul de mobilă, spune Adelina Badea. Cu toate acestea, este nevoie de un mix de online şi offline pentru ca acest tip de business să aibă succes în perioada aceasta.  

 

„Dacă în 2000 nu ne gândeam la online, în 2010 – 2020 online-ul a început să prindă curaj şi de la 5% din business am ajuns la 14% din business cu online-ul în anul 2019, ceea ce a reprezentat o valoare destul de importantă. Puterea de adaptarea, flexibilitatea atât a noastră, cât şi a clienţilor, ne-a arătat că funcţionează foarte bine online-ul. Privind în anul 2023, astăzi, online fără offline şi offline fără online nu se mai poate. Clientul vine în magazin, testează, comandă online, se uită în online, vine în magazin şi comanda”, a concluzionat CEO-ul Mobexpert.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
business,
badea,
clienti,
mobexpert,
ceo,
functionare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.