Omnicom face schimbari in echipa
Carmen Dobrescu este noul Director Media-Buying TV al Optimum Media Direction (OMD) Romania, agentia de media full-service apartinand Omnicom Media Group Romania. Dobrescu a fost promovata in acesta functie dupa ce timp de opt ani a ocupat pozitia de Senior Media-Buyer pe TV.
De asemenea Cristina Paduraru este de la jumatatea acestei luni noul Director Media-Buying pe Outdoor al OMD Romania. Dobrescu lucreaza in publicitate de aproape 10 ani, iar pana acum a mai lucrat la Mindshare Media, divizia de media a grupului de comunicare Ogilvy Romania si Trusteam, companie specializata pe productie publicitara, decoruri si proiecte speciale.
Tot in aceasta perioada s-a alaturat echipei Omnicom si Diana Gradinaru care va fi PR&Communication Manager. Pana acum aceasta a lucrat in presa unde a scris despre piata de media si publicitate.
Omnicom Media Group Romania este divizia de media a Omnicom Group Inc.
Din portofoliul OMG Romania fac parte agentiile de media full service: OMD si PHD (in curs de lansare) si agentiile de publicitate DDB Bucharest (50%) si TBWA / Merlin Bucharest (50%). Printre clientii OMG in Romania se numara: Alpha Bank, Bosch, Citroen, DeAgostini, Henkel, McDonald’s si Walmark. Omnicom Group Inc are in portofoliu peste 5000 de clienti in aproximativ 100 de tari.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro