Povestea româncei care a mizat pe antreprenoriat pentru că România nu i-a oferit la momentul potrivit oportunităţi de carieră în domeniul în care se pregătea
100 Cele mai puternice femei din business. Andreea Strugaru, Marketing manager şi coproprietar, KADRA
Cifră de afaceri (2023): 62,5 mil. lei (2023)
Profit net: > 4 mil. lei
Număr de angajaţi: 85
Biografie:
Andreea Strugaru a terminat Facultatea de Automatizări şi Calculatoare la Universitatea Tehnică din Cluj, în 1995, apoi a urmat studii postuniversitare de Administrarea Afacerilor la UBB. Antreprenor a ajuns pentru că România nu i-a oferit la momentul potrivit oportunităţi de carieră în domeniul în care s-a pregătit, după cum spune chiar ea.
► Aspiraţiile mele profesionale au traversat cel puţin o perioadă de confuzie. Când mi-am încheiat studiile la Facultatea de Automatizări şi Calculatoare, România arăta cu totul altfel faţă de momentul în care mi-am început studiile, adică în anul 1989. Toată industria era pe butuci şi de jur-împrejurul ideii de a profesa ca inginer era cam întuneric. Multă lume vorbea despre plecarea din ţară ca singura şansă de a ne crea un parcurs profesional civilizat. Doar că eu nu mi-am dorit niciodată cu adevărat să plec de aici, aşa că mi-am căutat un nou drum. După ce am încheiat studiile postuniversitare de Administrarea Afacerii la UBB, am luat calea antreprenoriatului, însă cu sinceritate spun că am văzut-o ca pe un test.
► Acum m-am stabilizat la funcţia executivă de marketing manager şi, chiar dacă am şi un rol în boardul companiei, când vorbesc despre drumul meu profesional mă raportez la funcţia executivă. Acum 20 de ani, nicidecum nu mă gândeam că asta voi face astăzi, dar undeva, pe drum, mi s-a arătat această cale, am simţit că businessul are mare nevoie de marketing şi iată-mă aici.
► Am mai spus asta, nu este o noutate, dar eu chiar cred că în România este totul de reconstruit, iar oportunităţile sunt multe pentru cine vrea să le vadă şi să lupte. Spun lucrul acesta, pentru că sunt şi piedici, ştim prea bine. Aşadar da, sunt optimistă. Cu acest optimism am depăşit toate crizele prin care a trecut businessul KADRA – criza financiară din 2008, pandemia din 2020, criza forţei de muncă şi altele, mai mititele, dar tot complicate. Domeniul în care activăm – sistemele de automatizare şi management al căilor de acces – este unul în care se inovează mult, se ţine pasul cu pretenţiile. Treaba noastră la KADRA este să ţinem pasul, să ne urmăm viziunea şi misiunea. Susţinem libertatea de mişcare a oamenilor, confortul şi siguranţa lor, iar prin soluţiile noastre contribuim la construirea unei lumi care respectă toate aceste principii şi le pune în practică.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro