Unul din cinci mailuri nu ajunge la destinatie
In general, in jur de 20% dintre mailurile care contin publicitate trimise in Romania nu ajung la destinatari pentru ca sunt filtrate si blocate de furnizorii de servicii (ISP – Internet Service Provider), conform unui raport realizat de compania romaneasca White Image
In cazul Yahoo!, de exemplu, unul din cinci mailuri nu ajunge la destinatar, in conditiile in care in perioada precedenta procentul a fost mai mic, de 14%. In cazul Gmail insa, rata a fost imbunatatita, de la 19% la 14% in ultima jumatate de an. Cel mai mare procent de mailuri nelivrate apartine ISP-urilor Excite si Lycos, cu 24%, respectiv 23% din totalul mailurilor legitime.
Aceste rate inseamna pierderi pentru companii care adopta in strategia de publicitate e-mailurile, din cauza mesajelor care nu isi mai ating tinta, potrivit studiului White Image. Iar rata de livrare nu este singura problema cu care se confrunta companiile care practica marketingul prin e-mail. Timpul de procesare a mesajelor este inca destul de mare – in prima jumatate a anului, 29,26% dintre Internet Service Providers au procesat e-mailurile intr-o perioada cuprinsa intre 40 de minute si o ora si 20 de minute.
Majoritatea (53,65%) au avut nevoie de cel putin o ora si 20 de minute si cel mult trei ore pentru a procesa mailurile. Au existat insa si cazuri, reprezentand sub 3% din total, in care o campanie de marketing prin e-mail a fost procesata in mai mult de sapte ore.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro