(P) Paul Barnett, Preşedinte Ursus Breweries: „Diferenţele accelerează inovaţia şi stimulează creativitatea, facilitează apariţia ideilor noi şi ne ajută să atragem talente cu profiluri unice şi experienţe profesionale complementare.”
Ursus Breweries, cel mai mare producător local de bere, are o strategie clară de sustenabilitate, cu obiective până în 2030, care subliniază, printre altele, deschiderea şi diversitatea echipelor, dezvoltarea unei culturi incluzive şi creşterea reprezentării femeilor în rolurile manageriale şi de conducere. Care este scopul acestui obiectiv şi cum este implementat în România de către unul dintre cei mai mari producători locali?
„M-am alăturat Ursus Breweries la jumătatea anului 2021 şi am găsit aici o echipă puternică, în care diversitatea şi incluziunea sunt promovate şi îmbrăţişate. Acestea sunt, de fapt, un numitor comun în întreaga organizaţie Asahi. Echipele noastre diverse şi multiculturale sunt cele care ne fac mai puternici şi inovatori. În Ursus Breweries preţuim fiecare persoană în parte, dorim ca angajaţii să fie ei înşişi la muncă şi să strălucească în modul lor propriu. Un puzzle este format din multe piese diferite, cu dimensiuni distincte, culori unice şi forme interesante, dar imaginea finală, unică, este dezvăluită doar atunci când sunt aranjate împreună. Scopul nostru este de a continua să creăm o cultură primitoare, incluzivă şi favorabilă progresului, în care fiecare să aibă un sentiment de apartenenţă, în care individualitatea fiecăruia contează şi în care orice angajat poate înflori personal şi profesional. Facem acest lucru prin strategia noastră de sustenabilitate, aliniată cu grupul din care facem parte – Asahi Europe & International – care stabileşte obiective ambiţioase pentru a ne asigura că avem un impact pozitiv atât asupra planetei, cât şi asupra oamenilor”, a declarat Paul Barnett, Preşedintele Ursus Breweries.
„Strategia de sustenabilitate a Asahi Europe & International a fost armonizată la nivel de grup în anul 2020, împreună cu agenda comună de dezvoltare durabilă, în care incluziunea şi bunăstarea angajaţilor reprezintă un pilon principal. „Când vorbim despre o cultură incluzivă, urmărim o serie de aspecte diferite, care sunt esenţiale pentru felul în care ne modelăm organizaţia. Este important pentru noi ca toţi să se simtă bineveniţi şi respectaţi, să oferim acces la oportunităţi pentru toate generaţiile şi toate mediile sociale, precum şi să asigurăm diversitate pentru consumatorii noştri, prin intermediul portofoliului sau al publicităţii. Mai mult, ne propunem să avem un mediu de lucru modern şi flexibil, în care experienţa de a fi angajat la Ursus Breweries este grozavă, iar angajaţii sunt susţinuţi şi ascultaţi. Astfel, în ultimii doi ani am îmbunătăţit în mod constant condiţiile de muncă în fabricile noastre de bere, am adoptat un program de lucru flexibil şi am transformat sistemele noastre de resurse umane, astfel încât cu toţii să avem o experienţă din ce în ce mai bună.
Obiectivele noastre privind diversitatea şi egalitatea de gen sunt esenţiale în evoluţia companiei, iar în 2021 am reafirmat acest lucru prin semnarea angajamentului LEAD Network (Leading Executives Advancing Diversity). Scopul reţelei LEAD este de a conecta, a inspira şi facilita realizarea unui viitor bazat pe incluziune şi egalitate, la toate nivelurile industriei de retail şi bunuri de larg consum din Europa. Consider că diferenţele accelerează inovaţia şi stimulează creativitatea, facilitează apariţia ideilor noi şi ne ajută să atragem talente cu profiluri unice şi experienţe profesionale complementare. Un exemplu este echipa executivă a Ursus Breweries căreia i s-au alăturat anul acesta noi membri, fie promovaţi din cadrul companiei, fie atraşi în cadrul organizaţiei noastre datorită experienţei bogate şi expertizei lor valoroase. Astfel Ursus Breweries are deja o reprezentare de gen de 50-50% în echipa de conducere. Suntem mândri că am atins această paritate, care reflectă si unul dintre obiectivele noastre de sustenabilitate.
Văzând progresul nostru de până acum, sunt încrezător că ne îndreptăm către o cultură organizaţională în care o idee bună poate veni de la oricine, în care toată lumea are o voce şi astfel, împreună, reuşim să ne atingem ambiţiile pentru viitor.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro