Albert Davidoglu, Unilever: Daca consumatorul cumpara maine un sapun la un leu voi incerca sa aduc un sapun la un leu
Albert Davidoglu, costumer development director al Unilever, spune ca noua strategie a companiei prevede analizarea pietelor in functie de categoriile de pret sau de cantitate, acesta putand fi un viitor resort pentru crestere, in opinia sa.
"Cum vom face sa crestem? Noi ne uitam la piata dintr-un alt punct de vedere: ne uitam la segmente de pret, ne uitam la categorii de dimensiuni si observam o crestere foarte mare pe segmentul de pret mic, scaderi pe segmentul de pret mare, vedem cresteri pe segmentul de 250 de grame fata de un kilogram sau doua kilograme sau 8 kg si practic incercam sa gasim solutii pentru a juca in toate segmentele de pret acolo unde piata creste", a spus Davidoglu in cadrul evenimentului Club BUSINESS Magazin.
Managerul a explicat ca daca tendintele vor arata ca se cauta, spre exemplu, un sapun sau o inghetata la un leu, compania sa va cauta sa gaseasca o solutie pentru a produce un sapun sau o inghetata la acest pret. "Daca se cumpara detergent la cinci sau sapte kilograme, voi cauta solutii sa vin cu un detergent la sapte kilograme".
Click aici pentru a citi mai multe despre cum cred managerii ca pot aduce cresterea consumului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro