Cine investeste anul acesta de jumatate de miliard de euro?

Autor: Ioana Mihai Postat la 25 martie 2011 63 afişări

A apus demult vremea in care retelele comerciale se intreceau in declaratii prin care anuntau cresteri de vanzari si tot mai multe spatii noi. Chiar si asa, conform calculelor BUSINESS Magazin, retelele comerciale prezente pe piata vor investi anul acesta o jumatate de miliard de euro. Cele mai mari bugete sunt pregatite de Dinu Patriciu (pentru extinderea Mic.ro), Cora, Carrefour si Kaufland.

In 2010, cheltuielile gospodariilor pentru bunuri de larg consum au scazut cu 5% fata de anul anterior, conform unui studiu realizat de compania de cercetare de piata GfK. Incercand sa se adapteze greutatilor financiare, "consumatorii au redus din volumul cosului de cumparaturi. |n 2010 ei au facut cumparaturi mai rar si au renuntat la produsele de rasfat", declara Raluca Raschip, consumer goods director GfK Romania. Acum chibzuiala este cuvantul cheie pentru cele mai multe din gospodarii, iar bilantul retelelelor comerciale ilustreaza clar acest lucru. Chiar si asa, sunt companii care au hotarat ca prezentul este prielnic extinderii. Motiv pentru care 2011 promite zeci de noi magazine; bugetele de investitii depasesc 300 de milioane de euro.

Cititi mai multe despre investitiile din acest in in comert intr-un material amplu din BUSINESS Magazin.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
comert,
investitii,
retele comerciale,
calcule
/analize/comert/cine-investeste-anul-acesta-de-jumatate-de-miliard-de-euro-8094631
8094631
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.