Diverta a înregistrat vânzări de 1 milion de euro în perioada dinaintea începerii anului şcolar
Diverta a înregistrat vânzări de 1 milion de euro înaintea începerii anului şcolar, în creştere cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Valoarea medie a unui bon a fost de 55 de lei.
Cele mai căutate articole au fost ghiozdanele şi rucsacurile, având o creştere de peste 65% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2015.
„Sezonul Back to School este foarte important pentru noi, având creşteri de 3-4 ori comparativ cu o perioadă normală. Rezultatele foarte bune înregistrate în aceste luni se datorează gamei complete de articole şcolare pe care o oferim, în trend cu ceea ce îşi doresc copiii şi părinţii. În fiecare an, aproximativ 30 % din oferta de papetărie este reprezentată de produse noi, iar ghiozdanele şi rucsacurile cu licenţe noi se schimbă aproape complet în fiecare sezon Back to School, în funcţie de filmele lansate de casele de producţie destinate copiilor. Părinţii conştientizează importanţa unui ghiozdan ergonomic pentru sănătatea spatelui copilului şi caută în special branduri cunoscute, de o calitate superioară, cum sunt cele de la Herlitz.” a declarat Amalia Buliga, CEO Diverta.
Părinţii încep pregătirile pentru anul şcolar încă de la începutul lunii august, vârful de interes fiind în perioada 8-12 septembrie.
Principalele achiziţii sunt ghiozdanele şi penarele, cumpărăturile continuând şi după această perioadă, pe baza necesarului primit de la cadrele didactice. Pregătirea pentru şcoală a unui copil de gimnaziu, luând în calcul un ghiozdan şi lista completă de rechizite, costă în medie 300 lei.
Înfiinţat în 1999, Diverta este cel mai mare retailer integrat în domeniul cărţii, papetăriei şi jucăriilor, având o reţea de 25 de magazine în toată ţara.