Mihaela Ungureanu: În timpul pandemmiei am luat în calcul nevoile pacienţilor, ale angajaţilor şi nu în ultimul rând necesitatea de a pune businessul la adăpost
CEO • Grupul Dona
Cifră de afaceri (2020): 1,48 mld. lei • Profit (2020): 17,5 mil. lei • Număr de angajaţi: 2.486
Cea mai importantă lecţie pe care am învăţat-o în pandemie este:
Importanţa adaptării rapide.
Cea mai importantă decizie pe care am luat-o în ultimul an:
Reorganizarea resurselor umane în perioada pandemiei, luând în calcul nevoile pacienţilor, ale angajaţilor şi nu în ultimul rând necesitatea de a pune businessul la adăpost.
Cum mi-am menţinut colegii motivaţi în ultimul an:
Le-am reamintit periodic cât de importantă este munca noastră – mai ales a personalului farmaceutic – pentru pacienţi, care în pandemie au avut nevoie de noi mai mult decât oricând. Acest lucru ne-a motivat pe toţi şi pot spune că am văzut o mobilizare exemplară din partea colegilor – în ciuda propriilor griji, frici şi probleme personale determinate tot de pandemie.
Work from home sau de la birou?
Aleg munca de la birou pentru că favorizează lucrul în echipă, schimbul de informaţii şi idei între colegi. În plus, îmi place să separ lucrurile şi acasă să rămână acasă.
Locul din care îmi iau energia necesară depăşirii unei crize:
Locuinţa personală sau – dacă se poate – destinaţiile de vacanţă, unde mă pot deconecta complet şi îmi pot recăpăta claritatea.
Persoana care m-a inspirat cel mai mult în această perioadă:
Familia mea, în special fiul meu, student în America.
Putere vs. feminitate:
Ambele – dar folosite în dozele corecte, la locul şi timpul potrivit.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro