Reteta anticriza a Interbrands, cea mai mare firma de distributie

Postat la 17 martie 2009 903 afişări

Fara listare, fara imprumuturi in euro, fara speranta de profit net. Rand Sherif, directorul celei mai mari companii de distributie, se gandeste pentru 2009 numai la dezvoltare, pentru a castiga din volum ceea ce va pierde din valoarea pietei.

 

“In fiecare an, invat un singur cuvant in romana. Atunci cand am primit bonusuri, am invatat doua”, povesteste zambind Rand Sherif, cel care conduce, de aproape zece ani, cea mai mare afacere de pe piata distributiei, Interbrands. Compania, aflata pe locul zece in topul celor mai mari companii private realizat de BUSINESS Magazin la mijlocul anului trecut, este singura afacere din domeniu care a depasit vanzari de un miliard de euro, aflandu-se la distanta considerabila de cel de-al doilea distribuitor din piata, Top Brands Distribution, cu afaceri de 330 de milioane de euro.

 

Pentru 2009, cu siguranta seful Interbrands nu va invata mai mult de un cuvant in limba romana, in conditiile in care compania nu a reusit sa treaca pe profit anul trecut, dupa ce in 2007 inregistrase o pierdere de 0,7 milioane de euro. De altfel, indiferent de marimea companiei si de volumul vanzarilor, majoritatea distribuitorilor a inregistrat pierderi si in 2008, dupa ce in 2007 profiturile scazusera vizibil sub nivelul celor din 2006. Rand Sherif priveste insa lucrurile cu un optimism prudent, dupa cum ii place sa spuna, si subliniaza ca totusi 2008 a fost un an bun pentru Interbrands, in care compania a crescut, in lei, cu 23% (Interbrands a raportat pentru anul trecut vanzari cu 12% mai mari decat in 2007 - ajungand la 1,17 miliarde de euro -, dar si o reducere a profitului operational la jumatate, in jurul valorii de patru milioane de euro).

 

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

/analize/comert/reteta-anticriza-a-interbrands-cea-mai-mare-firma-de-distributie-4058385
4058385
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.