Top Digital Transformers. Cum digitalizează platforma „Stailer” industria de beauty din România
Stailer s-a lansat în noiembrie 2020, cu o investiţie iniţială de 200.000 de euro, când antreprenorii Andrei Ursachi, Naliciadji Vladislav, Attila Gere şi Bogdan Clipici au considerat că ideea de a oferi o platformă de programări online pentru saloanele de beauty acoperă o nevoie importantă din piaţă, mai ales în contextul pandemiei, când multe afaceri au trecut printr-un proces fulger de digitalizare. Nivelul scăzut de folosire a tehnologiei în acest sector de business crea aşadar, premisele unei pieţe „blue ocean”, aproape deloc explorată şi fără concurenţă, deci cu un potenţial mare de creştere.
Descrierea inovaţiei:
Printre elementele care caracterizează Stailer, reprezentanţii businessului enumeră: simplitatea şi viteza cu care poţi rezerva, clienţii având posibilitatea de a se programa la saloane de înfrumuseţare unde pot vedea în timp real spaţiile disponibile pentru rezervări; tansparenţa, consumatorii având posibilitatea de a compara preţuri şi servicii; accesul la review-uri şi ordonarea saloanelor după filtre, inclusiv după notele acordate de alţi clienţi, recenziile saloanelor fiind verificate, deoarece doar utilizatorii care au folosit deja Stailer pot oferi recenzii, dar şi marketingul activ puternic, Stailer furnizând programări suplimentare şi clienţi noi.
Elementul de noutate:
Clienţii au la dispoziţie un catalog online, care conţine lucrările postate de profesioniştii parteneri Stailer, din care se pot inspira. Acesta le oferă posibilitatea să se programeze cu un singur click pe poza cu coafura sau manichiura preferată, machiajul sau alt serviciu exemplificat. Spre deosebire de alte servicii care au încercat catalogarea şi centralizarea profesioniştilor din beauty, Stailer nu are un cost lunar, nu necesită un abonament, ci este implementat simplu, rapid şi gratuit. Costuri există numai la realizarea unei programări, iar tariful este fix, indiferent de valoarea serviciului programat. Marketingul Stailer face ca un salon să nu depună niciun efort pentru a primi noi clienţi.
Efectele inovaţiei:
În prezent, peste 500 de clienţi se programează zilnic prin Stailer, de unde rezultă un număr de aproximativ 15.000 pe lună, iar compania estimează că în luna decembrie vor fi peste 20.000. Creşterea numărului de clienţi şi a programărilor este semnificativă. Multe saloane partenere primesc în fiecare lună peste 150 de programări suplimentare, iar astfel îşi cresc veniturile cu până la 2.000 de euro lunar. Deja 800 de saloane din 22 de oraşe din România sunt listate pe Stailer. Până la finalul anului 2021, reprezentanţii businessului îşi doresc ca numărul să ajungă la 1.000. Planurile pentru 2022 sunt legate în principal de extinderea Stailer pe plan internaţional, în acest sens compania pregătind o echipă dedicată pentru Ungaria.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro