Cine este tânăra care vinde unele dintre cele mai scumpe locuinţe din Bucuresti

Postat la 08 noiembrie 2021 7371 afişări

Cine este tânăra care vinde unele dintre cele mai scumpe locuinţe din Bucuresti

Beatrice Dumitraşcu - CEO Residential DivisionOne United Properties


Cifră de afaceri (2019): 90 mil. euro Valoare active nete (2019): 165 mil. euro Profit (2019): 51,5 mil. euro Număr de angajaţi: 100


—   Cea mai importantă lecţie pe care am învăţat-o în pandemie:

Anul 2020 a fost un an al ajustării strategiilor, în care am învăţat că puterea de adaptare este unul dintre cele mai importante atuuri ale unui business, oricât de mic sau mare. Într-o perioadă nesigură în care lucrurile se schimbă constant este important să iei decizii rapide şi să te adaptezi la circumstanţe. Şi tot în astfel de vremuri de criză am realizat că puterea unui brand se poate face simţită şi la un alt nivel, nu doar în business, ci şi în modul prin care poate ajuta comunitatea. La One United Properties credem cu tărie că o faptă bună poate duce la alta, tocmai de aceea în pandemie ne-am unit forţele pentru a sprijini sistemul medical românesc în combaterea virusului.

Alături de partenerii noştri am donat sume importante pentru sprijinirea spitalelor şi a cadrelor medicale aflate în linia I. Demersul nostru a fost un apel către mediul de business românesc de a se implica şi a susţine sistemul medical în aceste momente dificile. Vremurile pline de necunoscut şi neprevăzut ne încearcă, dar scot la iveală umanitatea, puterea oamenilor de a fi solidari, empatici, de a se sprijini şi de a se implica în folosul comunităţii.

—   Cea mai importantă decizie pe care am luat-o în ultimul an:

Extinderea echipei de vânzări, dar şi a celei de marketing a fost o dorinţă mai veche pe care mă bucur că am reuşit să o îndeplinesc în ultimul an. Mi-am dorit să am alături de mine oameni creativi pe aceste două segmente, care să aducă un plus echipei prin viziune şi pasiune. O altă decizie pe care mă bucur că am luat-o a fost intensificarea orientării pe online, domeniu ce a cunoscut o puternică accelerare la nivel global. Cred cu tărie că un brand puternic trebuie să fie prezent în social media, cu un conţinut adaptat, targetat şi relevant şi să folosească promovarea multi-channel.

—   Cum mi-am menţinut colegii motivaţi în ultimul an:

One United Properties este un brand mare, stabil, ce are la bază un model de business validat de-a lungul anilor. Dar mai mult decât atât, este un brand care pune accent pe oameni, căci ei sunt cei care îi dau valoare prin viziunea şi pasiunea lor. În ciuda contextului din ultimul an, colegii mei nu au resimţit o ameninţare în ceea ce priveşte stabilitatea locului lor în echipa One, iar concentrarea mea, ca manager, a fost pe flexibilitate şi pe anticiparea nevoilor fiecăruia. Fiecare realizare a fost un motiv de bucurie în plus pentru întreaga echipă şi a contat foarte mult în economia rutinei de zi cu zi. Am arătat că dorinţa şi perseverenţa angajaţilor sunt două coordonate cheie pentru continuitatea business-ului, chiar şi într-un context nefavorabil.

—   Work from home sau de la birou?

De la birou. În cazul unei companii mari, cu multe divizii, în care sunt implicaţi foarte mulţi oameni, este greu să coordonezi totul de departe. Domeniul imobiliar implică şi alte componente, precum vânzare, arhitectură, design, proiectare şi construcţie pe şantier, ce nu poate fi oprită. În perioada stării de urgenţă ne-am readaptat şi am intensificat măsurile de protecţie şi monitorizare constantă pentru echipele de pe şantier astfel încât proiectele să decurgă conform planului. În ultimul an, cred că fiecare companie a conştientizat cât de mult contează un mediu de lucru sănătos, construit după cele mai înalte tehnologii, care oferă confort şi siguranţă angajaţilor. Oamenii performează în echipe, în cadrul unor spaţii de lucru sigure şi confortabile, iar conexiunea directă dintre angajaţi este foarte importantă şi nu poate fi înlocuită de work from home.

—   Locul din care îmi iau energia necesară depăşirii unei crize:

Familia este oaza mea de linişte, înţelegere şi dragoste. La finalul zilei, ea este locul de unde îmi iau energia, de unde mă încarc, chiar şi în cele mai dificile perioade. Împreună am reuşit să trecem prin toate provocările anului ce s-a încheiat şi ne-am echilibrat unul pe celălalt, rând pe rând. 

—   Persoana care m-a inspirat cel mai mult în această perioadă:

Fiica mea. Perioada de criză pe care am traversat-o în ultimul an a fost o situaţie nouă cu care ne-am confruntat toţi. În tot contextul acesta am înţeles cât de puternici sunt copiii şi cât de multe avem de învăţat de la ei, cât de vulnerabili ne sunt părinţii şi cât de mult au nevoie de protecţia noastră pentru că tot universul lor s-a schimbat şi a făcut loc unei rutine nefireşti. Ritmul de zi cu zi le-a fost dat peste cap: au fost nevoiţi să se obişnuiască cu predatul online, cu distanţarea fizică şi lipsa întâlnirilor săptămânale cu prietenii. Am văzut de aproape cu ce provocări s-au confruntat copiii în general în ultimul an şi doar privindu-i am căpătat forţă să merg mai departe.

—   Putere vs. feminitate:

Puterea şi feminitatea nu se exclud, ci din contră, sunt două atuuri ce se completează reciproc, iar dacă la acestea două mai adăugăm şi intuiţia, succesul este garantat. Experienţa de 20 de ani din domeniul imobiliar, considerat unul preponderent masculin, mi-a demonstrat că femeile pot obţine tot ceea ce îşi doresc dacă muncesc îndeajuns şi sunt perseverente. Femeile au spirit de lider, o capacitate de organizare excelentă, vin cu viziuni diferite şi sunt empatice, ceea ce le face parteneri de business importanţi.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.