Cum sunt influenţaţi creatorii de modă de schimbările climatice
Capacitatea de a prezice cum va evolua vremea nu mai este o chestiune care ţine doar de metereologi, schimbările climatice obligând şi oameni din alte domenii să ştie cum să realizeze o prognoză meteo.
Cum vremea devine tot mai capricioasă, cu primăveri îngheţate, ierni blânde şi veri ploioase, unii creatori de modă şi retaileri apelează la climatologi pentru sfaturi care să-i ajute să realizeze şi să planifice achiziţiile de articole vestimentare adecvate, scrie Wall Street Journal. Alţi designeri sau case de modă, ca Michael Kors, includ în colecţiile de vacanţă de vară articole din diverse tipuri de materiale şi nu doar unele adecvate mersului la plajă, în ideea că pot fi şi nopţi sau zile reci, ori au trecut deja la colecţii nelegate de anotimp, aşa cum au făcut-o Vince sau Jason Wu.
La rândul său, Fashion Institute Technology din New York, printre ai cărui absolvenţi se numără şi Calvin Klein, a introdus un curs pentru studenţii interesaţi de cariere în retail şi merchandising în care aceştia sunt învăţaţi cum să utilizeze diverse informaţii, printre care şi date statistice despre vreme, pentru a realiza prognoze care să ajute magazinele să aducă pe stoc articolele potrivite, ca să nu rămână cu multe produse nevândute în caz că vremea nu e suficient de caldă sau de rece pe cât ar trebui în luna sau anotimpul respectiv. Aceştia pot însă ajuta nu numai magazinele de articole vestimentare, ci şi restaurantele sau cafenelele să-şi promoveze eficient diverse produse din meniu.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro