Generatia Denim
Magazine ca Neiman Marcus, Bergdorf Goodman si Saks Fifth Avenue vand jeansi marca Roberto Cavalli la preturi de 1.185 de dolari, iar Diesel si PRPS au creat o linie de blugi selvege vopsiti manual care se vand in trei magazine din lumea intreaga in cazul Diesel si doar intr-unul in cazul PRPS.
Preturile exacerbate nu diminueaza cererea, dimpotriva. Creatorii jeansilor APO folosesc capse din aur, argint sau platina si inlocuiesc nasturii cu diamante alese de client. Atat materialele pretioase, cat si orele suplimentare/om se adauga la pretul initial de 4.000 de dolari. Jeansii premium reprezinta doar o mica parte din piata, dar au cunoscut cea mai rapida crestere in ultimii ani, de aproximativ 100%.
Istoria jeansilor a inceput in timpul goanei dupa aur din California cand un tanar imigrant in San Francisco a realizat ca avea nevoie de niste pantaloni dintr-un material foarte rezistent pe care sa ii poata folosi cand lucra la constructia magazinului sau. Numele tanarului era Levi Strauss, iar pantalonii pe care i-a creat, jeansii, au devenit simbolul unei intregi generatii si culturi aparte.
Astazi, goana dupa aur adaptata la generatia noastra s-a transformat in goana dupa denim. Caci pe langa utilitatea lor imediata, jeansii au devenit un status simbol al persoanei care ii poarta.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro