Afaceri mai bune la distanta de un click
Cum incepi? Cum deschizi usile de care te lovesti? Pe cine perii? Cum iti alegi angajatii? Cum cladesti? Sunt multe alte intrebari care pot primi un raspuns prin simpla manevrare a mouse-ului. Site-ul "Afaceri mai bune" vrea sa-ti incalzeasca buzunarul.
Cum incepi? Cum deschizi usile de care te lovesti? Pe cine perii? Cum iti alegi angajatii? Cum cladesti? Sunt multe alte intrebari care pot primi un raspuns prin simpla manevrare a mouse-ului. Site-ul "Afaceri mai bune" vrea sa-ti incalzeasca buzunarul.
Dedicat companiilor mici si mijlocii, Better Business (www.better-business.co.uk), se vrea o solutie rapida pentru bataile de cap cu care se confrunta firmele de gen. De presupus, in Marea Britanie. Poate target-ul pare cam neinsemnat, insa conform unor analize statistice desfasurate de DTI, peste 90% dintre afacerile britanice sunt firme cu mai putin de 20 de angajati. Iar procentul il regasim oarecum si la noi. Chiar daca exista toate sansele ca unele lamuriri juridice sa fie absolut inutilizabile, celelalte sfaturi ale specialistilor britanici sunt numai bune de aplicat.
Esti expert in business ori esti incepator, nu incape indoiala ca oricand poti invata ceva nou. Site-ul ofera informatii pertinente, culese in mare masura din experienta altora despre cum sa incepi propria afacere (sectiunea "Start a business"), cum sa o construiesti ("Build a business"). Sunt analizate teme dintre cele mai diverse, de la modul cum trebuie sa-i privesti pe cei din jur, colocvialitatea necesara pentru a atrage simpatia unui viitor posibil colaborator, cum sa deschizi "usi", cum sa-ti alegi pietele de desfacere, cum sa privesti concurenta.
Primul sfat pentru incepatori, spun specialistii, este ca pentru a duce afacerea sus de tot, nimic nu-i mai important decat goana dupa oamenii cei mai destepti: "gigantul il cladesti cu ajutorul gigantilor".In fiecare luna, autorii site-ului trimit astfel de sfaturi utile. Trebuie accesat link-ul "Free Monthly Tips", care deschide o fereastra noua cu un mic formular electronic, in care trebuie introdusa adresa de e-mail, numele si prenumele. Apoi, in fiecare luna, sfatul gratuit va veni regulat. In termeni deja obisnuiti, este vorba despre un newsletter ce include intrebari si raspunsuri, idei despre cresterea profitului, link-uri deosebite etc. Nu lipsesc scurtaturile spre site-uri dintre cele mai populare ce contin stiri din domeniul business; accesul il confera sectiunea "In the news".
Curiozitatea ne-a impins sa vedem si profilul abonatilor. Cititorii tipici provin din sfera agentiilor de training si consultanta, contabilitate, management etc. Avand in vedere expunerea problematicilor legate de infiintarea si administrarea unei afaceri, fireste ca printre cititori se afla si cei care au pus deja bazele unei firme sau care planuiesc asta.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro