App Store a adus mai mulţi bani lui Apple decât a vândut McDonald's sau Starbucks într-un an

Autor: Florin Casota Postat la 09 ianuarie 2018 344 afişări

Veniturile companiei din magazinul de aplicaţii au ajuns la 26,5 miliarde de dolari în 2017, în creştere cu 30% faţă de 2016, adică mai mult decât veniturile MCDonald's, Starbucks, Qualcomm sau DuPont, potrivit Fortune.

App Store a adus mai mulţi bani lui Apple decât a vândut McDonald's sau Starbucks într-un an

MCDonald's a avut vânzări de 24,6 miliarde de dolari anul trecut în SUA, Starbucks a vândut de 21,3 miliarde de dolari, iar Qualcomm  de 23,5 miliarde de dolari şi DuPont de 24,5 miliarde de dolari, conform topului Fortune 500. 

Compania cu cele mai mari venituri din top Fortune 500 este Walmart cu 485 de miliarde de dolari, urmată la mare distanţă de Berkshire Hathaway cu 223 de miliarde de dolari şi Apple cu 215 miliarde de dolari.

 

De asemenea, Apple este compania cea mai profitabilă din topul Fortune 500 cu profituri de 45,687 milioane de dolari, urmată de J.P Morgan Chase cu 24,733 milioane de dolari şi Berkshire Hathaway cu 24,074 milioane de dolari. 

În doar şapte zile, între Crăciun şi Revelion, utilizatorii de iOs au cheltuit 890 de milioane de dolari pe aplicaţii. Deşi veniturile din aplicaţii continuă să crească ritmul de creştere al vânzărilor din AppStore încetineşte. Veniturile din AppStore în 2016 au crescut cu 40% faţă de anul 2015.

Apple, care ia 15% din vânzările din AppStore, este de părere că succesul magazinului de aplicaţii se datorează şi noilor caracteristici aduse precum ArKit, care le permite noilor iPhone-uri şi iPad-uri să ruleze aplicaţii şi jocuri de realitate agumentată.

De la lansarea App Store în iunie 2008 până în prezent au fost vândute aplicaţii în valoare de 86 de miliarde de dolari.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.