Atat de putine porturi
Majoritatea isi conecteaza la portul USB al calculatorului mouse-ul si tastatura. Clientii unui magazin online isi alimenteaza insa in acest fel si acvariul, aragazul miniatural sau setul de tobe.
Majoritatea isi conecteaza la portul USB al calculatorului mouse-ul si tastatura. Clientii unui magazin online isi alimenteaza insa in acest fel si acvariul, aragazul miniatural sau setul de tobe.
Alin Lopadat (23 de ani) spune ca ideea de a deschide un magazin online care sa vanda exclusiv articole conectabile prin USB i-a venit privind la multitudinea de magazine online de electronice si gadget-uri. Pe langa Emag.ro, cel mai mare magazin, care a vandut anul trecut de mai bine de 30 de milioane de euro, mai exista un esalon secund de site-uri cu vanzari considerabile si o majoritate care traiesc in instabilitate financiara, cu vanzari infime. Asa ca a intrat pe o nisa. Nu cautati pe USBmania.ro cele mai recent lansate laptopuri sau camere de fotografiat. Nu veti gasi decat maruntisuri electronice din cele mai diverse, care pot fi folosite din amuzament sau pot fi facute cadou. In prezent exista in jur de 200 de astfel de produse: lista cuprinde un model de tabla de sah care odata conectata la calculator poate face din acesta adversar, iar rezultatele sunt trimise pe Internet prietenilor, un dispozitiv care tine calda cafeaua in cana, un purcel-radio FM si chiar un odorizant USB pentru aromoterapie. Site-ul a fost lansat luna aceasta de doi tineri din Craiova cu o investitie de doar cateva mii de dolari si pana acum au avut cateva zeci de articole vandute. Livrarea se face prin curier rapid a doua zi si costa 10 lei pentru clientii din Craiova si 15 pentru cei din restul tarii. Lopadat, coproprietar al firmei Blue Neon, prin care sunt derulate tranzactiile, spune ca lucreaza direct cu producatorii, trei companii asiatice, iar numarul lor va creste in functie de produsele pe care le au in catalog.
"Incercam sa gasim produse interesante, asta e criteriul pe care il avem", spune Alin Lopadat. Tot sub aceeasi firma mai are un serviciu de livrari de flori la domiciliu, FloriInCraiova.ro si asigura servicii de optimizare a site-urilor si de prelucrare de date pentru companii straine. Din experienta magazinului online de flori, Lopadat spune ca nu s-a grabit sa lanseze si varianta de plata prin card, pe Internet, numarul tranzactiilor operate astfel reprezentand doar 10%. Totusi, reprezinta un segment de clienti pe care un magazin de nisa nu-si poate permite sa-i piarda, asa incat de saptamana viitoare va exista si acesta posibilitate, prin intermediul procesatorului de plati Epayment. Daca lucrurile merg conform planului, craiovenii vor mai lansa pana la sfarsitul anului alte cinci magazine online de nisa.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro