Cum ajungi la client
Pentru cumparatorii de publicitate, profilul detaliat pe care si-l realizeaza fiecare utilizator, alaturi de studiile pe care le fac, le permit sa-si tinteasca mai bine clientii pentru o reclama.
SPUNE-MI CINE ESTI. "Cand stii despre utilizatorii tai absolut totul, targetarea este o arma extraordinara", spune Calin Rotarus, online sales director al Arbomedia, vorbind in general despre site-urile unde utilizatorii isi dau acordul de le fi folosite datele. Asadar, in primul rand site-urile de dating cu autodescrieri ar trebui sa ofere informatii pretioase celor care cauta un anumit public.
LA CE BUN? Aproape 5.000 de persoane care folosesc Internetul au fost subiectul unui studiu despre site-urile de dating (matrimoniale) realizat de Synovate in opt tari, printre care si
MINTE-MA FRUMOS. 77% dintre cei care cauta iubirea pe Internet cred ca majoritatea persoanelor mint atunci cand isi realizeaza profilul. Alegerea unei intalniri reale e facuta in functie de preocuparile comune (36%), fotografia personala (29%) si personalitate, asa cum e intuita ea din dialogul in scris (20%). Cu toate acestea, 49% spun ca folosesc site-urile de dating doar pentru amuzament.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro