Delta Dunarii prin lentila celei mai mici camere profesionale (GALERIE FOTO)
Au doar cativa centimetri grosime si totusi un amator poate surprinde peisajele Deltei Dunarii, spre exemplu, ca si cum ar face poze cu un aparat profesionist de cateva mii de euro. Este vorba de cele mai mici camere foto DSLR din lume.
Nex-5 si Nex-3, cele mai noi modele de camere foto din gama α a Sony, cu obiective interschimbabile, inregistrare video HD/FullHD si capabilitati de fotografiere in format 3D, vor fi lansate in Romania in luna iulie, la un pret de 550, respectiv 650 de euro, a declarat Taiju Ishikawa, directorul filialei din Romania a Sony, cu ocazia prezentarii desfasurate la finalul saptamanii trecute in Delta Dumarii.
Pentru o camera compacta, pretul ar putea parea ridicat, dar avand in vedere ca cele doua modele ale Sony sunt de fapt un hibrid intre compact si DSLR, putand fi considerate cele mai mici aparate DSLR de pe piata, pretul devine justificat. Suplimentar insa, accesorii precum un flash compact ce poate fi atasat aparatelor in conditii de luminozitate scazuta, un vizorul optic sau un adaptor care extinde gama de obiective compatibile cu inca 30 de modele, pot chiar sadubleze pretul noilor camere.
Cele doua modele au o grosime minima de 2,4 centimetri, o greutate care se apropie de 300 de grame si rezolutie de 14,2 megapixeli.
"Este prea devreme sa facem o estimare a vanzarilor", spune Ishikawa, cu mentiunea ca noile camere vor fi probabil o a doua optiune pentru acei consumatori care cauta sa faca fotografii la o calitate mai ridicata, dar care nicinu sunt dispusi sa renunte la modelele compacte. "Practic, sper ca Nex-5 si Nex-3 sa formeze un segment nou de piata", mai spune seful Sony, mai ales in contextul scaderii consumului si, implicit, a vanzarilor de aparate foto din ultimul an.
Pentru Sony, care detine in jur de un sfert din piata foto din Romania conform datelor Gfk, primul trimestru din acest an a dat deja semne de revenire fata de perioada similara din 2009, compania inregistrand o crestere de cateva procente. "Pentru noi, Romania este o piata strategica, chiar si in situatia in care se numara printre cele mai afectate piete est-europene, inclusiv din punctul de vedere al vanzarilor din segmentul foto", sustine Taiju Ishikawa.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro