DIAVOLUL STA IN AMANUNTE

Postat la 02 mai 2006 1 afişăre

Dezvoltarea rapida a afacerii cu sisteme de climatizare, centrale termice si accesorii de instalatii inceputa de un intreprinzator moldovean care a vrut sa-i fie pastrat anonimatul a insemnat crearea unui sistem de distributie national si sporirea numarului de angajati.

 

SIMPTOMELE: Echipa de management  ajunsese sa poata urmari numai activitatea curenta, fara sa mai aiba timp pentru dezvoltarea stategiei sau pentru dezvoltarea fortei de vanzari. Enuntul "diavolul sta in amanunte" s-a regast chiar in prima vizita in depozitul companiei a consultantului de specialitate la care Ciubotaru a apelat: spatiu excedentar si lipsa codurilor si a etichetelor produselor depozitate.

 

SOLUTIA: Reorganizarea a implicat atat schimbarea conceptiei de management, facuta prin forte proprii, cat si dezvoltarea compartimentului de vanzari, facuta cu sprijinul consultantilor.

 

REZULTATELE: Trecerea de la managemetul antrepenorial la descentralizarea decizie s-a facut prin bugetarea activitatilor si instruirea corespunzatoare a sefilor de departamente, prin training, prin introducerea fiselor de post, cu sarcini clare pentru angajati, prin cearea unei organigrame si a regulamentelor interne.  

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
DIAVOLUL STA IN AMANUNTE
/cover-story/diavolul-sta-in-amanunte-1051165
1051165
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.