Iulian Stanciu: 36,3 milioane de oameni pot face cumpărături de la eMAG
Iulian Stanciu este şeful eMAG, cel mai mare retailer online din România şi Bulgaria.
Iulian Stanciu: În 2013, eMAG a devenit retailerul favorit nu doar al românilor, ci şi al altei pieţe importante din regiune: Bulgaria, unde am organizat în premieră Black Friday, evenimentul de shopping al anului, şi unde deţinem deja 50% din piaţă. Practic, în prezent, 36,3 milioane de oameni pot face cumpărături de la eMAG, iar în 2014 ne propunem în primul rând mărirea acestei baze de clienţi, prin continuarea extinderii regionale. Finalul lui 2014 ne va găsi, cu siguranţă, prezenţi pe noi pieţe europene.
În acelaşi timp, vom continua extinderea pe verticală. Dacă în 2013 am completat gama de produse pentru copii, am introdus la comercializare parfumuri şi cosmetice, pet food şi accesorii, iar cu ocazia Black Friday am vândut online, în premieră pentru piaţa românească, inclusiv autoturisme, în 2014 vom anunţa noi surprize la capitolul “categorii de produse„. Clienţii noştri vor avea acces la cel puţin trei categorii inedite. Ne vom dezvolta atât prin forţe proprii, cât şi prin creşterea continuă a Marketplace, platforma de e-commerce a companiei.
În 2014, o direcţie importantă în strategia de business va fi şi continuarea proiectului eMAG Academy, prin care oferim, începând din 2013, coaching talentelor din companie. Investiţiile în dezvoltarea personală sunt extrem de importante în eMAG, pentru că avem nevoie de oameni dacă vrem să creştem viteza cu care ne dezvoltăm. Iar noi ne dorim acest lucru, întrucât ne propunem ca eMAG să devină prima companie multinaţională cu sediul central în România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro