O PIATA DE 700 DE MILIOANE DE EURO
Piata bricolajului a intrat in vizorul retelelor internationale mai ales dupa evolutiile din ultimii doi ani, care au marcat cresteri de 40-50%. In prezent, piata este disputata de noua companii, dintre care patru (inclusiv Ambient) sunt romanesti.
PRAKTIKER. Compania germana, parte a grupului Metro, a intrat pe piata in 2002 si are acum 13 magazine. In 2005, cifra de afaceri a fost de 104,8 milioane de euro, cu un profit net de 4,2 milioane de euro.
BRICOSTORE. Compania franceza a inaugurat primul magazin in 2002, iar reteaua a ajuns acum la sase spatii comerciale. Cifra de afaceri din 2005 a fost de 84,1 milioane de euro, cu un profit net de 9,9 milioane de euro.
BAUMAX. Compania austriaca a intrat pe piata in toamna anului trecut si a deschis deja trei magazine.
MR. BRICOLAGE. Compania franceza a deschis primul magazin in luna decembrie 2006, iar planurile pe termen lung vizeaza o retea de 33 de magazine.
HORNBACH. Compania germana are in constructie primul magazin, iar planurile de dezvoltare vizeaza o retea de 10-15 magazine.
DEDEMAN. Axata pe zona de nord-est, compania a fost infiintata in 1992 si are acum sase centre comerciale si patru depozite. In 2005, compania a realizat o cifra de afaceri de 72 de milioane de euro, cu 30% mai mare decat in 2004.
TIGER AMIRA. Ocupand zona de nord a tarii, compania cu sediul in Bihor a avut in 2005 vanzari de 27 de milioane de euro.
STELCATI. Compania, fondata in 1994, domina zona de sud-est a tarii si are doua magazine in
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro