Şeful Orange România anunţă priorităţile grupului francez în 2014 pe piaţa locală

Autor: Razvan Muresan Postat la 13 ianuarie 2014 774 afişări

Şeful Orange România anunţă priorităţile grupului francez în 2014 pe piaţa locală

Jean-François Fallacher este CEO ORANGE ROMÂNIA. Iată agenda sa de business în 2014:

Jean-François Fallacher: Piaţa românească de telecomunicaţii este una foarte dinamică, iar 2013 nu a făcut excepţie. De fapt, a fost un an plin de evenimente pentru noi, un an cu multe lansări şi în acelaşi timp un an de pregătire pentru 2014. După ce am lansat serviciile 4G la sfârşitul anului 2012, în 2013 am acoperit cu 4G toată Capitala şi ne-am pregătit pentru extinderea reţelei 4G de anul viitor, când vom putea folosi spectrul achiziţionat anul trecut în frecvenţele de 800 MHz şi 2.600 MHz.

m terminat modernizarea completă a reţelei noastre în zonele rurale din România şi am extins acoperirea 3GĂ la nivel naţional, iar în 2013 ne-am concentrat eforturile pe modernizarea reţelei noastre din oraşe, pentru a le oferi clienţilor noştri din mediul urban servicii de voce, date şi broadband de calitate.

4G va fi cu siguranţă o prioritate pentru noi în 2014. Vom continua să investim în reţeaua noastră, pentru a folosi noile frecvenţe obţinute, pentru a extinde acoperirea 4G şi pentru a le oferi clienţilor noştri posibilitatea de a descoperi această tehnologie la maximul de potenţial pe care-l are. În acelaşi timp, vom continua să susţinem calitatea întregii reţele, inclusiv a celor 2G şi 3G.

Un alt proiect în care vom investi mai mult în 2014 este Orange TV, deoarece vedem un mare apetit al românilor pentru acest serviciu. Am intrat pe piaţa de TV doar de şase luni, dar creşterea utilizării serviciului online – prin Orange TV Go – demonstrează că românii continuă să-şi schimbe obiceiurile de a privi la televizor şi că într-un viitor apropiat îşi vor folosi dispozitivul personal pentru a accesa filmele sau emisiunile preferate oricând şi oriunde. Planul de acţiuni al Orange România pentru 2014 se va concentra pe stabilirea de noi parteneriate şi pe îmbogăţirea ofertei de conţinut la cerere (conţinut video la cerere, abonamente video la cerere şi conţinut TV înregistrat) care va fi disponibil pe tablete, smartphone-uri, computere şi televizoare.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
nicolas maure,
dacia,
agenda,
manager,
2014
/cover-story/seful-orange-romania-anunta-prioritatile-grupului-francez-in-2014-pe-piata-locala-11889268
11889268
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.