STRATEGIA UNIVERSALL
Pentru vanzarea bunurilor de larg consum, compania a dezvoltat mai multe tipuri de magazine:
SUPERMARKET: noua magazine de acest tip in
- Investitia: intre doua si cinci milioane de euro pe magazin
- Suprafata: intre 600 si 2.500 mp
- Numar de produse: 15.000
- Angajati: 100 per magazin
HIPERMARKET: In centrul Bucurestiului compania opera din 2005 un magazin denumit "hipermarket alimentar". Magazinul avea 26 de case de marcat si permitea accesul la cele 1.000 de locuri de parcare ale Centrului Comercial Unirea.
- Investitia: 12 milioane de euro
- Suprafata de vanzare: 4.200 mp; suprafata totala: 6.000 mp
- Numar de produse: 20.000
- Angajati: 200 per magazin
PROXIMITATE: In
- Suprafata: 500 mp
- Numar de produse: 6.000
- Angajati: 20 per magazin
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro