UNDE IESIM IN ORAS

Postat la 07 noiembrie 2006 1 afişăre

Daca 3,3 mld. euro reprezinta piata de leisure din Romania, incercarea de a defalca suma pe destinatii ofera surprize: nu era greu de anticipat ca majoritatea cheltuielilor sunt legate de timpul petrecut in restaurante, baruri si cluburi. Dar relaxarea acasa in fata sistemelor home cinema presupune investitii mai mari decat cele in pachetele de servicii oferite de agentiile autohtone de turism.

 

FOOD SERVICE: Restaurantele si barurile raman cea mai importanta destinatie pentru cheltuielile legate de petrecerea timpului liber, adunand 2 miliarde de euro la un total de 6.000 de unitati in toata tara.

 

HOME ENTERTAINMENT: Piata sistemelor home cinema a atins deja, potrivit estimarilor, 620 de milioane de euro.

 

TURISM: Incasarile principalelor agentii de turism din Romania vor depasi in acest an, potrivit patronatului din sector, 100 mil. euro.

 

TEATRU: 5,5 milioane de persoane vor merge la teatru in acest an, ceea ce va face ca, la un pret mediu de 4,5 euro/bilet, incasarile teatrelor sa ajunga la 24 de milioane de euro.

 

FILM: Spectatorii din cinematografe (cca. 4,5 mil. in 2006), vor face ca cifra de afaceri a  cinematografelor sa creasca la 15 mil. euro in acest an (la pretul mediu de 3 euro/bilet). In 2004, numarul spectatorilor a fost de 4 milioane, la un pret mediu de 2 euro/bilet.  

 

SPORT: Piata activitatilor sportive e estimata la 3 mil. euro, luandu-se in calcul 200.000 de persoane care platesc anual o luna de abonament la fitness (in medie de 10 euro); piata de cluburilor sportive din Bucuresti (in special de tenis si fotbal), este evaluata de Federatia Romana de Tenis la circa 1 milion de euro.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
UNDE IESIM IN ORAS
/cover-story/unde-iesim-in-oras-1052758
1052758
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.